سی‌امین واحد مسکن ملی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

رسولی گفت: به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان، سی‌امین واحد مسکن ملی در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سعید رسولی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان عصر سه‌شنبه ۱۸ مرداد ماه در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی برنامه‌های هفته دولت که در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: سی‌امین واحد مسکن ملی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد که 30 واحد مسکن ملی در شهرهای دیواندره، دهگلان و قروه آماده بهره‌برداری است.

 

 

وی با اشاره به اجرای طرح هادی روستایی به عنوان یکی از اقدامات مهم بنیاد مسکن استان افزود: کردستان آمادگی دارد در ۹ روستا اجرای آسفالت، زیرسازی و جدول‌گذاری را با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری برساند.

 

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان خاطر نشان کرد: به دلیل به موقع تخصیص اعتبار طرح هادی‌ها به بهره‌برداری نرسیده اما امسال طرح هادی ۱۲۰ روستا در دو ماه آینده انجام می‌شوند.

 

 

رسولی از انعقاد تفاهمنامه همکاری با بنیاد مستضعفان خبر داد و اعلام کرد: براساس این تفاهمنامه ساخت ۸۹۲ واحد مسکن روستایی در استان در دستور کار قرار گرفت که از فروردین امسال در سروآباد به صورت پایلوت این طرح آغاز شد.

 

 

وی گفت: از تعداد واحدهای یاد شده ۱۸ واحد آماده افتتاح است که در هفته دولت افتتاح می‌شود.

 

 

رسولی بیان کرد: تسهیلاتی که براساس این طرح به مردم پرداخت شده شامل تسهیلات یکصد میلیون تومانی بدون بهره، پرداخت ۵۰ میلیون وام بلاعوض به ازای هر واحد، واگذاری دو تن آرماتور و ۱۰ تن سیمان به صورت رایگان به متقاضیان بوده است.

کد خبر 1204162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha