کارگاه آموزش دینی توسط کانون حضرت امیرالمؤمنین (ع) شهر سفیددشت برگزار شد

نفر گفت: کارگاه آموزش دینی و جلسه پرسش و پاسخ توسط کانون فرهنگی هنری «حضرت امیرالمؤمنین (ع)» با حضور مادران، کودکان، نوجوانان و جوانان در قالب طرح اوقات فراغت در مسجد جامع شهر سفیددشت برگزار شد.

«سميه نفر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کارگاه آموزش دینی و جلسه پرسش و پاسخ توسط کانون فرهنگی هنری «حضرت امیرالمؤمنین (ع)» با حضور مادران، کودکان، نوجوانان و جوانان در قالب طرح اوقات فراغت در مسجد جامع شهر سفیددشت برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «حضرت امیرالمؤمنین (ع)» مسجد جامع شهر سفید دشت ادامه داد: با توجه به اهمیت نهاد خانواده و ضرورت توجه به این مهم، کارگاه آموزش دینی و جلسه پرسش و پاسخ با حضور حجت الاسلام عدنانی برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: این کارگاه آموزشی هر ماه در یک یا ۲ نوبت با حضور کارشناسان مذهبی با موضوع خاصی در حوزه مادران برگزار شده و به سوالات خانواده ها پاسخ داده می شود.

 

نفر گفت: با توجه به اینکه در کنار این کارگاه، کلاس قرآنی برای کودکان در نظر گرفته شده بود، خوشبختانه استقبال خوبی توسط خانواده ها از کارگاه آموزش دینی و جلسه پرسش و پاسخ صورت گرفت.

 

وی با اشاره به اهداف برگزاری کارگاه آموزش دینی و جلسه پرسش و پاسخ خاطرنشان کرد: برگزاری این‌گونه کارگاه ها موجب می شود تا خانواده ها با روش های صحیح برخورد با مسائلی که در حوزه خانواده وجود دارد آشنا شوند و در نتیجه رویکرد درستی را در برخورد با مشکلات در پیش گیرند.

 

کد خبر 1204193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha