طرح شنبه های با کتاب در مسجد جامع رزکان نو با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اجرا شد

شورمیج با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد گفت: طرح شنبه های کتاب به مناسبت ماه محرم با مطالعه کتاب جاذبه حسینی در مسجد جامع رزکان نو اجرا شد.

« مریم شورمیج» با تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان کربلا در خصوص ویژه برنامه های کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رزکان نو به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: طرح شنبه های با کتاب در مسجد جامع رزکان نو در قالب مطالعه کتاب « جاذبه حسینی» اجرا شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رزکان نو افزود: مسجد جامع رزکان نو یکی از مساجد شهرستان فردیس است که از ابتدای آغاز فعالیت فرهنگی هنری خود که نسبت به کتاب و کتابخوانی نگاه ویژه ای داشته است. 

 

وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی متداوم و منسجم با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با همت کانون فرهنگی هنری مسجد بیان کرد:  طرح شنبه های کتاب به مناسبت ماه محرم با مطالعه کتاب جاذبه حسینی در مسجد جامع رزکان نو همراه است که مورد توجه نوجوانان و جوانان قرار می گیرد. 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رزکان نو خاطرنشان کرد: در قالب اجرای طرح شنبه های کتاب با گردهم آیی کتابخوانان شاخص های مهم مورد تجزیه و تحلیل و دورخوانی قرار می گیرد. 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1204208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha