پیام تبریک نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس به مناسبت روز خبرنگار

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس طی پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، درمتن پیام تبریک حجت الاسلام و المسلمین « محمد عبادی‌زاده » آمده است: 

 

بسم الله‌ الرحمن الرحیم

 

امروز فرصتی است، برای تجلیل از مقام خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی و پاسداشت حرمت حق‌گویی و حقیقت نمایی و یادی از تمامی خبرنگاران شهید و ایثارگری که در طول تاریخ پرشکوه ایران اسلامی، لحظه به لحظه حماسه های غرورآفرین این مرزوبوم را روایت و بازتاب کردند.

 

امروزه نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در زمینه پیش‌برد، هدایت افکار عمومی و جریان‌سازی رویدادهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بر همگان آشکار است.

 

فلذا لازم است اهمیت رسانه‌ها پذیرفته و تقویت شود.

 

و از طرفی رسانه ها باید در حوزه خود به وظیفه ذاتیشان که نقد منصفانه واطلاع‌رسانی صادقانه است بپردازند و مراقب باشند که آسیب‌ها نیز دامن‌گیر آنها نشود

 

امروزه در برهه حساسی از تاریخ جمهوری اسلامی قرار گرفتیم و دشمنان این مرز و بوم از تمام حربه ها جهت وارونه جلوه دادن خدمات نظام و بدبین کردن مردم به انقلاب اسلامی استفاده میکنند،لذا رسانه ها مراقب باشند که به خواست دشمنان که همان نامطلوب نشان دادن چهره انقلاب اسلامی است کمک نکنند و با انعکاس خدمات نظام، مردم را برای مشارکت در توسعه ملی و فعالیت در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی دعوت نمایند؛ و همچنین کاستی ها را بر پایه عدل و انصاف به دور از حب و بغض به اطلاع مسوولان و سازمان های مربوطه برسانند.

 

اینجانب ضمن آرزوی قبولی عزاداری و توسل های مردم شریف، ولایی و عاشقان و دلسوختگان آقا ابا عبدالله الحسین (ع) استان هرمزگان و یاران باوفایشان در دهه اول محرم، یـاد و خاطره شهـدای عرصه رسانه بویژه شهید محمود صارمی، را گرامی می‌دارم و با تقدیر از مجاهدت ، شجاعت، زحمات و همراهی تمامی دست اندرکاران حوزه خبر و خبررسانی توفیق روز افزون را برای همه تلاش گران این عرصه از درگاه خداوند متعال درخواست می نمایم.

 

محمد عبادی زاده
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس

 

 

 

 

 

کد خبر 1204223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha