تغییر مدیران  دستگاه های اجرایی  برای پیشرفت شهرستان هیرمند الزامی می باشد

رییس شورای اداری شهرستان هیرمند با بیان اینکه برخی از مدیران شهرستان، جهادی و ارزشی هستند که این باعث دلگرمی مردم خواهد بود، گفت: تغییر مدیران دستگاه های اجرایی برای پیشرفت شهرستان هیرمند الزامی می باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، برازنده در جلسه  شورای اداری شهرستان در محل آموزش و پروروش هیرمندبا عرض سلام بر سرور و سالار شهیدان آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و تسلیت ایام سوگواری محرم و تاسوا و عاشورای حسینی با درود و صلوات بر روح امام راحل و شهدای گرانقدر و آرزوی صحت و سلامتی برای مقام عظمی ولایت حضرت آیت الله امام خامنه ای ( دامه برکاته) و تبریک ۱۸ مردادروز خبرنگار ؛ به انتصاب برخی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان اشاره نمودو بیان داشت:  این تغییرات باتوجه به دولتی مردمی آیت الله رئیسی برای پیشرفت شهرستان الزامی می باشد. ایشان در ادامه افرود : متاسفانه برخی از مدیران در سطح شهرستان وابسته به  جریانات قدرت و ثروت هستند که قطعا تا پایان شهریور طی رایزنی های صورت گرفته با مدیران کل استانی تغیراتی در سطوح مدیریتی منطقه اتفاق خواهد افتاد.

ایشان افزود : برخی از مدیران شهرستان نیز جهادی و ارزشی هستند که این باعث دلگرمی مردم خواهد بود و از خدمات آنها تقدیر و تشکر می گردد.

 رییس شورای اداری شهرستان هیرمند در ادامه افزود: با عنایت به در پیش بودن هفته دولت، دستگاه های اجرایی  شهرستان آمادگی لازم جهت برنامه های این هفته را داشته باشند تا گرامیداشت هفته مذکور به نحو مطلوب در شهرستان اجرایی گردد.


ایشان در ادامه با توجه به مشکلات شهرستان به ظرفیت این منطقه از جمله حوزه تجارت و مرز اشاره داشتند و خواستار بهره مندی صحیح از این ظرفیت ها شدند وافزودند: مدیران با توجه به حوزه وظایف سازمانی اقدام به ارائه راهکار و استفاده از ظرفیت های موجود نموده تا بتوان از شرایط فعلی خارج شد.

 

فرماندار هیرمند در ادامه گفت: نگاه جهای در دولت را مصداق تغییر و تحول دانستند و خواستار تغییر رویکرد و نگاه مدیران شهرستان جهت اجرای هر چه بهتر برنامه های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم شدند و از مدیران شهرستانی خواستار ارائه گزارش بر اساس مستندات و آمار های واقعی گردیدند.


رییس شورای تامین شهرستان در ادامه با اشاره به تصویب طرح رزاق بیان داشت : طرح رزاق و اجرای طرح ساماندهی تراکتور دارن به زودی جهت بهره مندی عموم مردم اجرا خواهد شد و در ادامه با توجه به مطالب بیان شده مطالبات ذیل را از مدیران اجرایی شهرستان خواستار شدند:
۱_ ارائه گزارش وضعیت نیروی انسانی _ لجستیکی _ماشین الات _ کمبود ها و پیشنهادات و راهکاری های دستگاه های اجرایی شهرستان برای برون رفت از مشکلات فعلی.
۲_ارائه برنامه ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۱ و گزارش ۶ ماهه اول سال جاری در قاب برنامه های کوتاه میان و بلند مدت .
۳_ تقویت همدلی و هماهنگی در بین شورای اداری و تامین شهرستان .
۴_ ارائه گزارش اختلافات بین دستگا ه های شهرستان به فرمانداری جهت بررسی و رفع آن.
۵_اجرای کامل مصوبات جلسات و کارگروه های در حوزه های مختلف شهرستان و ارایه گزارش.
۶_ پاسخ دهی به موقع به مکاتبات ارسالی از فرمانداری  .
۷_تکریم ارباب رجوع در اولویت برنامه های دستگاه های اجرایی شهرستان قرار داشته باشد .
۹_در حوزه جذب نیروی انسانی در دستگاه ها اولویت نیرو های بومی شهرستان مد نظر قرار گیرد.
۱۰_استفاده از نیروهای جوان و خوش فکر انقلابی و جهادی در حوزه مشاورین جوان دستگاه های اجرایی و اعلام مشاورین به فرمانداری توسط مدیران در دستور کار قرار گیرد .
۱۱_فعال نمودن روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان و انعکاس اقدامات صورت گرفته توسط دستگاها .
۱۲_ارائه امارهای دستگاه های اجرایی شهرستان در حوزه اشتغال .
در پایان این نشست به مناسب روز ۱۸ مرداد روز خبرنگار از آقایان دهمرده و محمودی خبرنگاران مستقر واحد صدا و سیمای استان در شهرستان به رسم یاد بود تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 1204235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha