راه اندازی  میز ارتباطات مردمی در آستانه سفر هیئت دولت به استان کرمان

در آستانه سفر ریاست جمهوری به استان کرمان میز ارتباطات مردمی برخی وزارتخانه ها راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ در آستانه سفر ریاست جمهوری به استان؛ جمعی از وزرا نیز به شهرستان های مختلف سفر می کنند.

 

 

با توجه به حضور برخی از وزرا در شهرستان های جنوبی استان؛ نماینده تام الاختیار وزارت متبوع در مرکز استان مستقر و به دغدغه های مردمی پاسخ می دهد.

 

 

 

بر همین اساس و با توجه به حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در رودبار جنوب؛ نماینده تام الاختیار این وزارتخانه طی روزهای ۲۰ و ۲۱ مرداد ماه جاری در مرکز استان حضور خواهد داشت.

 

 

محسن روحی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این باره اعلام کرد: میز ارتباطات مردمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با حضور نماینده تام‌الاختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اداره کل در خدمت مراجعان است.

 

 

 

وی افزود: اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و دستگاه‌های هم خانواده(حج و زیارت، اوقاف و امور خیریه، کتابخانه‌های عمومی، کانون‌های مساجد) در روزهای پنج‌شنبه و جمعه(۲۰ و ۲۱ مردادماه) از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر به صورت تمام وقت می‌توانند با حضور در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان دغدغه‌ها و مسائل خود را بررسی کنند.

 

 

 

میز ارتباطات مردمی دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد و دارایی هم در زمان فوق الذکر و در محل اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان واقع در خیابان قدس در خدمت مراجعان است و معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر امور اقتصادی و دارایی در محل میز ارتباطات مردمی حضور خواهد داشت.

 

 

 

بر اساس این گزارش؛ دکتر قاسم احمدی لاشکی هم به عنوان نماینده تام الاختیار وزارت آموزش و پرورش در خیابان پاسداران جنب آموزش و پرورش ناحیه ۲ هنرستان دخترانه نمونه دولتی مدرس پاسخگوی مراجعین خواهد بود.

 

 

گفتنی است؛ سفر هیئت دولت به استان کرمان قرار است جمعه هفته جاری ۲۱ مردادماه انجام شود.

کد خبر 1204248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha