حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از محوری‌ترین کارها در مسیر توسعه کردستان است

زارعی کوشا حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را یکی از محوری‌ترین کارها در مسیر توسعه استان دانست و گفت: کردستان ظرفیت‌های بسیار فوق‌العاد و بی‌نظیر و کم‌نظیری دارد که باید شرایط برای تسهیل حضور سرمایه گذاران را فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان صبح چهارشنبه ۱۹ مرداد ماه در جلسه شورای اداری کردستان که با حضور رئیس سازملن بازرسی کل کشور انجام شد، اظهار کرد: کردستان نخستین استان سفر استانی رئیس کل بازرسی کشور است که امیدواریم مجموعه دستگاههای استان از حضور ارزشمند ایشان بهره ببرند و از برکات سفر برای خدمت به مردم بهره ببریم.

 

 

وی با اشاره به اینکه یکسال از شروع بکار دولت سیزدهم را پشت سر گذاشتیم، افزود: دولت رییسی در شرایطی بر مسند کار نشست که مشکلات زیادی وجود داشت اما در یکسال اخیر با کار جهادی و شبانه‌روزی رییس جمهور تلاش‌های زیادی انجام شد.

 

 

زارعی کوشا گفت: گرچه درگیر تحریم‌های نظام استکباریم اما آنچه که در کردستان باید مدنظر قرار دهیم باید از فرصت دولت سیزدهم و همگرایی بین قوای سه‌گانه بهره‌ببریم و در جهت اعتلای کردستان حرکت کنیم.

 

 

استاندار کردستان بیان کرد: معتقدیم وقتی به توفیق می‌رسیم که با انسجام و برادری کار کنیم و خوشبختانه از عنایات خداوند بر ما این است که ارکان تاثیرگذار استان روحیه برادری و انسجام و انگیزه خدمت دارند.

 

 

زارعی کوشا اضافه کرد: نقش دستگاههای نظارتی در کمک به رشد و توسعه استان است و در مجموعه دستگاههای نظارتی این بلوغ وجود دارد که نگاه حمایت و هدایت است.

 

 

وی گفت: حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از مهمترین کارهای ما برای توسعه بوده چرا کردستان دارای ظرفیت‌های بسیاری است و باید شرایط را برای سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان فراهم کنیم تا بتوانیم اقتصاد استان را بالنده و از بیکاری کم کنیم که نیاز به حمایت و تلاش فوق‌العاده است.

 

 

استاندار کردستان اعلام کرد: تسهیل در صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در استان انجام شده است و مجوزهای بی‌نام سرمایه‌گذاری صادر می‌شود.

 

 

وی گفت: ادارات باید بسته سرمایه‌گذاری آماده را فراهم کنند  تا سرمایه گذار جلو بیاید و در گام اول ۱۷ مجوز بی نام سرمایه گذاری در استان آماده شده است.

 

 

زارعی کوشا عنوان کرد: علاوه بر رعایت قانون و نظارت‌های دولت باید شرایط کار در استان فراهم شود و پروژه‌ها و واحدهای اقتصادی راکد باید مورد توجه باشد و واحدهایی که دچار رکود شدند باید در دستور کار قرار گیرند تا دوباره به چرخه کار و تولید برگردند.

کد خبر 1204283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha