پیام رسانان عاشورا باعث زنده ماندن قیام عاشورا شدند

سیفی ضمن گرامیداشت ایام ماه محرم و عزاداری سالار شهیدان گفت: پیام رسانان عاشورا باعث زنده ماندن قیام عاشورا شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، عزیزالله سیفی؛  رئیس شورای اسلامی شهر یزد شهادت امام سجاد (ع) را تسلیت گفت و افزود: امام سجاد (ع) شخصی بود که ۳۵ سال امامت کرد و شاگردان زیادی را در شرایط سخت اجتماعی تربیت کرد. امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) پیام رسانان کربلا بودند و این پیام رسانی باعث شد قیام عاشورا در دنیا زنده بماند.

 

سیفی روز خبرنگار را نیز گرامی داشت و گفت هفدهم مرداد ماه شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار نام گذاری شده است. خبرنگاران در جامعه و شرایط کنونی نقش به سرزایی در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مردم دارند همچنین آن ها نقش بزرگی در جهاد تبیین ایفا میکنند. قطعا موفقیت هر دستگاه جدا از عملکرد خوب کارکنان آن، اطلاع رسانی آن عملکرد به عموم مردم توسط خبرنگاران متعهد و تلاشگر است.

 

وی درباره حادثه ایجاد شده برای مهندس قمی گفت: متاسفانه در حادثه ای مهندس قمی دچار سوختگی شدند که از خداوند شفای این انسان شریف را مسئلت دارم. مهندس قمی یکی از اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر یزد بود و اقدامات و فعالیت های قابل توجهی در شهر انجام داد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در خصوص اعتماد اعضای شورا به هیئت رئیسه و انتخاب مجدد آن ها تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدواریم در سال دوم شورا با عملکرد جهادی و پیگیری مطالبات مردم، کار ها به نحو مطلوب تری به سرانجام برسد که این روند با هماهنگی، تلاش و تعامل اعضا صورت می گیرد.

کد خبر 1204289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha