۳۵۰۰ گروه جهادی در گیلان فعالیت می کنند

کوثری از فعالیت ۳ هزار و ۵۰۰ گروه جهادی در گیلان خبر داد و گفت: طی ۳۰ ماه آینده ۷۵۶ روستا از آب شرب سالم برخوردار می‌شوند.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «الیاس کوثری» امروز ( چهارشنبه، ۱۹ مرداد ) در همایش خبرنگاران حسینی در رشت با تاکید بر اهمیت رسالت خبرنگاران و لزوم دقت در این زمینه اظهار کرد: ذوق، استعداد و سرعت، حق طلبی و حق محوری از ویژگی‌های بارز یک خبرنگار فعال است.

 

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه خبرنگاران نقش ارزنده ای در توسعه جامعه دارند گفت: حمایت از خبرنگاران بایستی سرلوحه همه مسئولان ذی ربط قرار گیرد.

 

وی به فعالیت سپاه در بحران کرونا ویروس اشاره و اذعان کرد: طی ۲ سال گذشته توزیع بیش از ۷۰۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۳۱۵ میلیارد تومان، توزیع ۲۰ هزار بسته آموزشی، ۷۲۰ هزار بسته بهداشتی، ذبح ۲ هزار و ۷۵۴ گوسفند، توزیع یک میلیون و ۷۰۰ هزار غذای گرم و اهدای ۳۰۰ سری جهیزیه برای نوعروسان از جمله مهمترین اقدامات بود.

 

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان تصریح کرد: نظر سنجی آب شرب ۷۵۶ روستای گیلان از جمله مهمترین اقدامات سپاه قدس گیلان است که طی ۳۰ ماه برنامه ریزی شده تا مشکل آب شرب این روستاها برطرف شود.

 

کوثری خاطرنشان ساخت: در حال حاضر ۳ هزار و ۵۰۰ گروه جهادی ثبت شده در گیلان فعال هستند.

کد خبر 1204333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha