۳۵۰ خانوار در دو محله محروم شناسایی شدند

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان شیروان گفت: ۳۵۰ خانوار در دو محله محروم شناسایی شدند.

«محسن نوروزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان از اجرای طرح ۲۰۲۰ طی ۶ ماهه اخیر خبر داد و اظهارکرد: در قالب این طرح ۳۵۰ خانوار در دو محله شهرک ولیعصر و معصوم زاده شیروان شناسایی شدند که معضلات منطقه شناسایی و هزینه کمک درمانی و توزیع بسته معیشتی برای آنان صورت خواهد گرفت و با ورود ارگان های دیگر شاهد ایجاد تغییر و تحول خواهیم بود.

 

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان شیروان با اشاره به خدمات اعضای این جمعیت در دوران کرونا عنوان کرد: در طرح شهید سلیمانی ۲۱ هزار تست کرونا توسط اعضای این جمعیت صورت گرفت.

 

نوروزی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون هلال احمر این شهرستان، یک میلیارد ریال کمک هزینه درمانی به ۱۰۰ نفر از نیازمندان پراخت کرد.

 

وی اضافه کرد: این میزان کمک هزینه از محل ستاد بودجه عمومی جهت تامین سلامت نیازمندان در راستای تهیه و خرید دارو و تهیه تجهیزات پزشکی صورت گرفته که سقف کمک به هر نفر تا ۳۲ میلیون ریال می باشد.

 

وی با اشاره به کمک های خیرین و ستاد عنوان کرد: همچنین طی مدت یاد شده، ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد ریال بین خانوارهای نیازمند شناسایی شده شهرستان توزیع شده است.

 

رییس جمعیت هلال احمر شیروان بیان کرد: طی مدت یاد شده ۱۰۷ خدمات امداد و نجات شامل واژگونی، تصادف جاده ای، سیل، آبگرفتگی و کوهستان در جاده ها توسط این جمعیت ارائه شده که ۳۹۶ نفر حادثه دیده و ۲۳۱ نفر مصدوم بودند و از تعداد کل مصدومان ۷۰ نفر به بیمارستان منتقل و ۶۵ نفر امدادرسانی و مابقی سرپایی مداوا شدند که ۱۹۸ تیم در قالب ۴۹۶ نفر آن را پوشش دادند.

 

 

 

کد خبر 1204338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha