وام ازدواج از زمان کامل بودن مدارک حداکثر ۱۰ روز  باید به حساب متقاضیان واریز شود

صالح ابادی با بیان اینکه وام ازدواج از زمان کامل بودن مدارک حداکثر ۱۰ روز باید به حساب متقاضیان واریز شود، گفت: در غیر این صورت آن بانک تخلف کرده و باید به هیات مرکزی بانک گزارش داده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، علی صالح آبادی امروز (چهارشنبه ۱۹ مرداد) در حاشیه جلسه هیات دولت با بیان اینکه وام ازدواج از زمان کامل بودن مدارک حداکثر ۱۰ روز  باید به حساب متقاضیان واریز شود، گفت: در غیر این صورت آن بانک تخلف کرده و باید به هیات مرکزی بانک گزارش داده شود. مردم در صورت مشاهده تخلف، موارد را به سامانه‌های ارتباطی بانک مرکزی اعلام کنند.

 

رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه هنوز جمع‌بندی خاصی در شورای پول و اعتبار درباره مکانیزم افزایش سود سپرده اتفاق نیفتاده و به محض انجام شدن اطلاع‌رسانی می‌شود، گفت: در کشورهای مختلف با وقوع تورم جهانی نرخ سود بانکی را اصلاح کردند و این کار در کنترل تورم جهانی موثر بود. حتی روسیه نرخ سود خود را اصلاح کرد و با ایحاد تعادل مجددا نرخ سود کاهش یافت و ما هم باید آن را بررسی کنیم.

 

رییس بانک مرکزی درباره مزیت های ثبت سفارش با استفاده از رمز ارزها، گفت: این موضوع اواخر سال گذشته یین بانک مرکزی و وزارت صمت تفاهم شد.

کد خبر 1204349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha