۳۰ مددجوی فارس در یازدهمین جشنواره «کتابخوانی رضوی» برگزیده شدند

انصاری منش گفت: اداره کل زندان های فارس در یازدهمین جشنواره «کتابخوانی رضوی» مشارکت داشت و ۳۰ مددجو نیز در این جشنواره به عنوان برگزیده معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محسن انصاری منش»، امروز (چهارشنبه 19 مرداد) در آیین تقدیر مددجویان برگزیده در یازدهمین جشنواره «کتابخوانی رضوی» در استان فارس و نشست «کتابخوان بند» که در زندان مرکزی شیراز برگزار شد، گفت: ولایت پذیری پیش فرض قبولی طاعات و عبادات است و افرادی با مقام ولایت و امامت مشکل دارند در سایر موارد نیز دچار مشکل می شوند.

معاون سلامت و اصلاح و تربیت اداره کل زندان های فارس افزود: امام حسین (ع)، وارث علم انبیا است و شیعه بودن افتخار ماست و از این ظرفیت عظیم نباید غافل شویم.

وی اضافه کرد: اداره کل زندان ها، اقدامات زیادی برای تربیت مددجویان به انجام می رساند که شامل کمک به تحصیل، ایجاد زمینه های کتابخوانی، کارآموزی، انجام مراسم مذهبی و ... است.

انصاری منش تاکید کرد: اداره کل زندان های فارس با اداره کل کتابخانه های عمومی فارس، ۱۹ تفاهم نامه دارد و تمام کتابخانه های زندان های استان به صورت مشارکتی با این مجموعه اداره می شود.

وی از وجود 107 هزار جلد کتاب در کتابخانه های زندان های فارس خبر داد و عنوان کرد: بیش از دو سوم مددجویان زندان های استان فارس عضو کتابخانه های زندان ها هستند و انتقال کتاب از کتابخانه ها به اتاق های زندانیان را نیز پیگیری می کنیم.

انصاری منش گفت: اداره کل زندان های فارس در یازدهمین جشنواره «کتابخوانی رضوی» مشارکت داشت و 30 مددجو نیز در این جشنواره به عنوان برگزیده معرفی شدند.

خاطر نشان می شود، در این نشست علاوه بر معرفی سه کتاب از مددجویان برگزیده استان فارس در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تقدیر شد.

کد خبر 1204360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha