نام نویسی بیش از ۴ هزار نفر در نهضت ملی مسکن آران و بیدگل

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل از نام نویسی بیش از ۴ هزار نفر در نهضت ملی مسکن در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، امیرحسین عصارزاده در گفت و گو با خبرنگاران گفت: تمام تلاش خود را برای سرعت بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن به کار بسته ایم.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل افزود: در این راستا بیش از چهار هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان نام نویسی کردند که افزون بر یک هزار و ۶۰۰ نفر واجد شرایط شناخته شدند.



عصارزاده با اشاره به بررسی وضعیت و اصلاح فرم بالغ بر ۸۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن از لحاظ سابقه واگذاری دولتی در سامانه جامع املاک و مستغلات گفت: این افراد بعضاً یا به دلیل اینکه در گذشته در طرح مسکن مهر ثبت نام کرده بودند و بنا به دلایلی ثبت نامشان منجر به واگذاری مسکن نشده است و یا به دلیل تشابه اسمی و عدم تشخیص سامانه قرمز شده است، که پس از مراجعه به این اداره اقدامات لازم در این خصوص به عمل می‌آید.

 

وی مهم ترین چالش موجود را کمبود زمین با کاربری مسکونی در محدوده شهر آران وبیدگل و شهر سفیدشهر عنوان کرد و افزود: به منظور جبران کسری اراضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر آران و بیدگل، ابوزیدآباد و نوش آباد اراضی جهت الحاق به محدوده شهر جانمایی و پیشنهاد شده است.  

 

عصارزاده بیان داشت: به منظور اجرای طرح نهضت ملی مسکن، در شهر نوش آباد ۳۹  قطعه زمین با کاربری مسکونی جهت احداث ۷۸ واحد مسکونی، در شهر ابوزیدآباد ۱۷ قطعه زمین جهت احداث ۳۴ واحد مسکونی و در شهر آران و بیدگل نیز قطعه زمینی به مساحت بیش از ۲۳ هزار مترمربع تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شد.  

کد خبر 1204383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha