فعالیت واحدهای تولیدی کردستان در شرایط سخت تحریمی قابل تقدیر است

خدائیان گفت: فعالیت واحدهای تولیدی استان کردستان در دوره تحریم‌های ظالمانه دشمن علیه کشور قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ذبیح‌اللە خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور ظهر چهارشنبه ۱۹ مرداد ماه در سفر خود بە استان کردستان در روند بازدید از کارخانە لاستیک بارز کردستان با اشاره به اینکه دشمن در دورە تحریم‌های ظالمانە علیە کشور ایران در صدد است تا مردم را از نظر معیشتی تحت فشار قرار دهد، اظهار کرد: فعالیت واحدهای تولیدی در چنین شرایط سخت تحریمی قابل تقدیر است.

 

 

وی افزود: در جنگ اقتصادی دشمن علیە کشور، واحدهای تولیدی همچون سربازان و سرداران جبهە جنگ با دشمنان عمل می‌کنند و دستگاەهایی کە پشتیبانی از واحدهای تولیدی را برعهدە دارند موظفند موانع پیش روی تولیدکنندگان را رفع کنند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: تولید لاستیک در ابتدا با جان و سلامت مردم سروکار دارد و هراندازە کیفیت آن بالاتر باشد ضامن حفظ جان مردم خواهد بود بنابراین کوچکترین کوتاهی در کیفیت ساخت لاستیک‌ها بە یک فاجعە جبران ناپذیر تبدیل می‌شود.

 

 

خدائیان افزود: اولین نکتەای کە باید در تولید لاستیک بە آن توجە شود، بحث ارتقا کیفیت لاستیک‌ها در کارخانە بارز است این مهم قدرت رقابت‌پذیری با شرکت‌های خارجی را افزایش می‌دهد و در توسعە فازهای بعدی واحدهای تولیدی برای تامین نیاز کشور، نیاز بە واردات را کاهش می‌دهد.

 

 

خدائیان تقسیط تسهیلات ارزی را یکی از مشکلات کارخانە بارز خواند و گفت: این مشکل در ستاد تسهیل استان بررسی و بە مرکز انعکاس دادە شده است و در اسرع وقت پیگیری خواهیم.

 

 

رئیس سازمان بازرسی کشور بە مشکلات مشترک واحدهای تولیدی در کشور اشاره کرد و گفت: اسناد مالکیت زمین‌هایی کە در اختیار واحدهای تولیدی قرار می‌گیرد از مشکلاتی است کە باید رسیدگی شود.

کد خبر 1204413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha