برتری مددجویان اداره کل زندان های فارس در یازدهمین جشنواره «کتابخوانی رضوی»

منوچهری گفت: ۱۸ کتابخانه در زندان های فارس وجود دارد و بیش از هشت هزار نفر از مددجویان در یازدهمین جشنواره «کتابخوانی رضوی» شرکت کردند که بیشترین میزان مشارکت در کشور بوده و بیشترین میزان برگزیده نیز متعلق به استان فارس بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح الله منوچهری»، امروز (چهارشنبه 19 مرداد) در آیین تقدیر مددجویان برگزیده در یازدهمین جشنواره «کتابخوانی رضوی» در استان فارس و نشست «کتابخوان بند» که در زندان مرکزی شیراز برگزار شد، گفت: نشست «کتابخوان بند» بازخورد خوبی در استان فارس و سایر نقاط کشور داشته و به چهارمین دوره خود رسیده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس افزود: بسیاری از مددجویان در زندان دارای استعداد نویسندگی و شاعری و علاقمند به مطالعه هستند و همکاری اداره کل زندان های فارس در برگزاری جشنواره «کتابخوانی رضوی» قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد:  ۱۸ کتابخانه در زندان های فارس وجود دارد و بیش از هشت هزار نفر از مددجویان در جشنواره «رضوی» شرکت کردند که بیشترین میزان مشارکت در کشور بوده و بیشترین میزان برگزیده نیز متعلق به استان فارس بوده است.

منوچهری تصریحکرد: در یک جامعه کتابخوان شاهد کاهش آسیب های اجتماعی و بازگشت به جرم هستیم.

خاطر نشان می شود در این نشست سه کتاب «حدیث هدایت»، نوشته علی لطفی، «سر نی»، نوشته عبدالحسین زرین کوب و «نگاه قرآنی به فشارهای روانی» توسط مددجویان زندان مرکزی شیراز معرفی شدند و از مددجویان برگزیده استان فارس در یازدهمین جشنواره «کتابخوانی رضوی» تقدیر شد.

کد خبر 1204417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha