شورای اطلاع رسانی خوسف تشکیل می شود

ایمانی گفت: شورای اطلاع رسانی شهرستان خوسف در راستای معرفی پتانسیل و جاذبه‌های فرهنگی، گردشگری و اقتصادی شهرستان تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «محمدعلی ایمانی» امروز (19 مرداد) در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار ضمن تسلیت ایام محرم اظهار کرد: اطلاع رسانی جریان دو طرفه میان مردم و مسئولین است که فرصت مغتنمی است.

 

سرپرست فرمانداری خوسف با بیان اینکه اطلاع رسانی حق مسلم مردم است، افزود: مطالبه گری هم با خبرنگاری صریح و دقیق محقق می شود و امروز لازمه زندگی اجتماعی شده است چراکه حتی افراد معمولی هم در زندگی به اطلاعات نیازمند هستند.

 

ایمانی با اشاره به ارزش کار خبرنگاری و اطلاع رسانی، گفت: ارزش اطلاع رسانی به مردم همانند خدمت به مردم است، بنا به اهمیت این روز جا دارد از اصحاب رسانه قدردانی کرد.

 

وی بیان کرد: در هر برنامه ریزی و هر اقدام و عملی در کشور اسلامی که مبتنی بر مردم است نیاز به اطلاع رسانی داریم، دولت سیزدهم بر پایه مردم، عدالت محوری، انقلاب تحول متمرکز شده است و خط قرمز در همه اقدامات، مردم هستند، هر کس توانست خدمتی به مردم داشته باشد دارای جایگاه ویژه ای است.

 

سرپرست فرمانداری خوسف با بیان اینکه دولت سیزدهم در هیچ تلاشی برای مردم فروگذار نکرده است، گفت: هر اقدامی در دولت پیوست عدالت داشته است و از محروم ترین نقطه ها شروع به خدمت رسانی کرده است.

 

ایمانی تصریح کرد: با حضور خبرنگاران در تمامی عرصه ها می توان قدم های توسعه ای برای شهرستان برداشت، علی رغم اینکه شهرستان خوسف به لحاظ فرهنگی بسیار غنی و مبتنی بر آموزه های دینی است اما از محرومیت های زیادی در رنج است.

 

وی با بیان اینکه از لحاظ عمرانی در شهرستان خوسف با مشکلاتی مواجه هستیم، گفت: شهرستان وسیع خوسف با محرومیت های زیادی مواجه است چراکه ملاک توزیع اعتبارات شاخص جمعیت است، جاذبه های گردشگری و میراث فرهنگی خوسف در سطح کشور زبانزد است که نیازمند اطلاع رسانی و جذب سرمایه گذار در حوزه های معدنی است، اگر این جاذبه ها که همانند چاه های نفتی هستند، به خوبی معرفی شوند اقتصاد خوبی را به همراه خواهد داشت.

 

سرپرست فرمانداری خوسف با اشاره به پتانسیل های معدنی و محصول استراتژیک منطقه «عناب و گل نرگس» خوسف، گفت: در این حوزه نیازمند اطلاع رسانی و سرمایه گذاری هستیم.

 

ایمانی تصریح کرد: اطلاع رسانی باید شفاف بوده و سوء تفاهم ها را برطرف کند نه به آن دامن بزند لذا پیگیری می شود آموزش خبرنگاری مبتدی و تخصصی برای عموم به صورت آزاد در شهرستان خوسف برگزار شود.

 

در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش های خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی، مشکلات خبرنگاران از جمله اتاق خبر، اینترنت، تسهیلات، مسکن خبرنگاران و بیمه مطرح و فرماندار قول پیگیری آن را داد.

 

کد خبر 1204428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha