رقابت ۷۰ نفر در مسابقات نیمه نهایی قرآن ویژه یگان های نیروی زمینی سپاه شمال کشور

تاور گفت: چهل و یکمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم ویژه یگان های نیروی زمینی سپاه شمال کشور با رقابت هفتاد نفر برگزار شد.

« سبحان تاور » در اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم که امروز( چهارشنبه، ۱۹ مرداد) در مجتمع آموزشی سردار جنگل چمخاله برگزار شد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: چهل و یکمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم ویژه یگان های نیروی زمینی سپاه شمال کشور از استان های گیلان، مازندران و  گلستان بود.


فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان با بیان اینکه این دوره از مسابقات در راستای ترویج و توسعه فرهنگ دینی و قرآنی و به مدت یک روز برگزار شد، افزود: این مسابقات به میزبانی تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان  در رشته های تحقیق، ترتیل، حفظ، اذان، مفاهیم  برگزار شد.


وی با بیان اینکه ۷۰ نفر در این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند، تصریح کرد: این تعداد از شرکت کنندگان از یگان ۶۰ عمار، گروه جوادالائمه، قرارگاه غدیر شمال،  المهدی و  تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان بود.

تاور ادامه داد: این مسابقات در قالب سه کارگاه قرائت و تحقیق با داوری استاد تبسم چهره و زیبایی، اذان و حفظ قرآن کریم با داوری استاد ایزدی و مصطفی پور و کارگاه مفاهیم  برگزار شد.

فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان با بیان اینکه تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان با ۲۱ شرکت کننده و ۱۴ نفر نیز از قرارگاه ۴۵ جوادالائمه در این دوره از مسابقات شرکت کردند، اعلام کرد: المهدی با  یازده  شرکت کننده، قرارگاه غدیر شمال با هشت  نفر و شصت عمار با ۱۶ نفر در چهل و یکمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم شرکت کردند.

تاور گفت: سیزده نفر از تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان، چهار نفر از جوادالائمه، چهار نفر از المهدی، سه نفر از قرارگاه غدیر شمال و دو نفر از عمار حائز رتبه های اول تا سوم این دوره از مسابقات شدند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از تعدادی از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار تجلیل بعمل آمد.




کد خبر 1204445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha