گوش برخی مسئولان به تذکرات در زمینه رشد اقتصادی بدهکار نیست

حسینی پور گفت: در مسیر تحقق رشد ۸درصدی اقتصادی مازندران متاسفانه کار ما شده تذکر و گوش کسی بدهکار نیست، به همین دلیل مجبوریم به بررسی نقش دستگاه‌های قوی و ضعیف در مسیر ارتقای رشد اقتصادی استان بپردازیم تا شاید تحول ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سیدمحمود حسینی پور» امروز(۱۹مرداد) در جلسه ستاد عالی رشد اقتصادی که در استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: تقویت روحیه ازخودگذشتگی و دوری از کارشکنی شد میتواند درسی باشد که از عاشورا میگیریم اما کارکردهای عاشورایی در ادارات ما دیده نمی‌شود.

 

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه در این جلسه، حضور رئیس و دبیرکارگروه به‌همراه فرمانداران شهرستان‌ها الزامی است، افزود: حضور نمایندگان مدیران ضرورتی ندارد، ما زمانی برای حرف زدن نداریم، ارائه گزارش مستند لازم است، مدیران باید از کلی گویی پرهیز کنند.

 

حسینی پور خطاب به مدیران ناکارآمد، گفت: مدیرانی که برای مردم کار نمیکنند بدانند که بدون تعارف در صورت عدم اجرای دستورالعمل‌ها برکنار خواهند شد.

 

وی همچنین خواستار تشدید نظارت بر صدور مجوزها در حوزه سرمایه‌گذاری اقتصادی شد و خاطرنشان کرد: متاسفانه طبق پنجره واحد عمل نمی‌شود، اگر نمی‌توانید راحت بگویید و خلاص.

 

حسینی پور تاکید کرد: مدیران باید به جای جلسه برگزار کردن دست سرمایه‌گذاران را بگیرند، در این مسیر ظرفیت‌ها مهیا است و استان مشکلی ندارد، مشکل از بنده و امثال ماست.

 

وی ضمن انتقاد از کج سلیقگی و سوءمدیریت‌ها، تصریح کرد: متاسفانه شاهد ابتکار عمل نیستیم، گویی مدیران کار را به شوخی گرفته‌اند، جای جذب در حال فراری دادن سرمایه‌گذاران بخش خصوص در پیچ و خم ادارات هستند، طبق دستورالعمل باید پروژه‌های نیمه‌کاره دولتی را به بخش خصوصی واگذار کنیم اما خبری نیست.

 

حسینی پور بر لزوم توجه به افزایش بهره‌وری در حوزه صنعت، کشاورزی و گردشگری در استان تاکید کرد و گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه آب و افزایش بهرهوری مغفول مانده است، در این حوزه مطالبه ما گزارش کار عینی از مسئولان مرتبط است.

 

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه بهره‌وری انقلاب ایجاد می کند، گفت: مشکلات در مسیر افزایش بهره‌وری با استفاده از ظرفیت سازمان مدیریت و برنامهریزی برطرف خواهد شد، مدیران هم به‌جای گذراندن روزمرگی و حفظ وضعیت موجود باید تحول ایجاد کنند، فرمانداران نیز میدان‌دار اصلی کارزار هستند، اما در بخش گزارش کار درباره دستگاه‌هایی که قوی و ضعیف عمل می‌کنند منفعل هستند در حالی که اگر فرمانداران موضوع رشد اقتصادی را جدی بگیرند تمام دستگاه‌ها فعال خواهند شد.

 

وی ضمن انتقاد از برخی مدیران به‌دلیل عدم توجیه زیرمجموعه‌ها گفت: متاسفانه کار ما شده تذکر و گوش کسی بدهکار نیست، به همین دلیل مجبوریم به بررسی نقش دستگاه‌های قوی و ضعیف در مسیر ارتقای رشد اقتصادی استان بپردازیم تا شاید تحول ایجاد شود.

کد خبر 1204509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha