رسالت خبرنگاران در دنیای امروز سخت است

معاشرتی با بیان‌اینکه در دنیای امروز با وجود فضای مجازی و اخبار کذب و دروغ رسالت خبرنگاران بسیار سخت و خطیر است، گفت: خبرنگاران و اصحاب‌ رسانه افسران جهاد تبیین و جلوداران مبارزه با استکبار هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«رضا معاشرتی» امروز(پنج‌شنبه، ۲۰ مرداد) در آیین تجلیل از خبرنگاران خبرگزاری‌های این شهرستان یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهید محمود صارمی را گرامی‌داشت و گفت: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و هرچه خبرنگاران پیگیر مطالبات مردم از مسئولان باشند اعتماد مردم به خبر و خبرنگاری بیشتر می‌شود.

 

دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل بندر آستارا با بیان‌اینکه خبرنگاری جزو مشاغل سخت بشمار می‌رود، تصریح‌کرد: خبرنگار باید با تمام وجود در تمامی صحنه‌ها حضور داشته باشد و این ویژگی در خبرنگاران آستارایی وجود دارد و آنان بدون چشمداشت و صادقانه اخبار شهرستان را پوشش می‌دهند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز رسانه‌های بیگانه مختلف در جهت ناامید کردن مردم نسبت به نظام و کشور تلاش می‌کنند، گفت: رسانه‌های داخلی جلوی این‌گونه اقدامات را بگیرند و از اقدامات خلاف واقع که مردم را نسبت به نظام و کشور ناامید و بی‌اعتماد می‌کند، جلوگیری کنند.

 

معاشرتی با بیان‌اینکه در دنیای امروز با وجود فضای مجازی و اخبار کذب و دروغ رسالت خبرنگاران بسیار سخت و خطیر است، اظهارکرد: خبرنگاران و اصحاب‌رسانه افسران جهاد تبیین و جلوداران مبارزه با استکبار هستند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: روز خبرنگار امسال با ایام عاشورای حسینی مصادف شده بود که این روز را باید خیر و نیکو بدانیم؛ از این جهت که بزرگترین خبرنگار واقعه کربلا حضرت زینب (س) بودند و خبرنگاران باید با تاسی از سیره اباعبدالله‌الحسین (ع) و حضرت زینب کبری (س) آزاده باشند و زینب‌گونه در این مسیر حرکت کنند و نباید خبرنگاران در جبهه یزیدی در نظام انقلابی که صدها هزار نفر برای آن خون دادند، حرکت کنند.

 

گفتنی است، در پایان این آیین از خبرنگاران خبرگزاری‌های بندر آستارا تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 1204568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha