ورود تدریجی وزرا به استان / استقرار میز ارتباطات مردمی در ۲۹ نقطه از شهر کرمان

همزمان با سی و یکمین و آخرین سفر استانی در دور اول سفرهای رییس جمهوری و هیئت دولت به استان، وزرا و نمایندگان تام الاختیار ایشان و دستگاه های اجرایی در سطح استان حضور یافته و به مشکلات و درخواست های مردم رسیدگی و برخی از پروژه ها را افتتاح می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ همزمان با سی و یکمین و آخرین سفر استانی در دور اول سفرهای رییس جمهوری و هیئت دولت به استان، وزرا و نمایندگان تام الاختیار ایشان و دستگاه های اجرایی در سطح استان حضور یافته و به مشکلات و درخواست های مردم رسیدگی و برخی از پروژه ها را افتتاح می کنند.

 

 

در همین راستا، صبح امروز، احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی وارد استان شد و در بدو ورود به گلزار شهدا و زیارت مزار شهید حاج قاسم سلیمانی رفت.

 

 

بازدید از واحدهای صنعتی و نشست با فعالان اقتصادی از برنامه های وزیر اقتصاد در استان اعلام شده است.

 

برنامه وزرا و معاونین رئیس جمهوری پیش از این در همین رسانه منتشر شده است. برنامه وزرا را از اینجا و معاونین رییس جمهوری را از اینجا بخوانید.

 

 

بر اساس گزارش شبستان؛ میز ارتباطات مردمی نمایندگان تام الاختیار دستگاه های اجرایی در استان نیز از ساعت ۸ صبح امروز به مدت دو روز راه اندازی و تا ساعت ۱۸ پاسخگوی مراجعات مردمی است.

 

 

 

 

کد خبر 1204574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha