حماسه عاشورا جلوه‌ای تمام عیار از رشادت‌ها، شجاعت‌ها و ایستادگی‌هاست

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده گفت: حماسه عاشورا و قیام سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) جلوه‌ای تمام عیار از رشادت‌ها، شجاعت‌ها و ایستادگی‌هاست.

حجت‌الاسلام«علیرضا ابراهیم‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: بار دیگر شهرستان صومعه‌سرا در تجلیگاه دهه اول محرم الحرام خالق صحنه‌های بی نظیری از عشق و ارادت به سیدالشهداء (ع) و یاران باوفایش شد، شیفتگان، دلدادگان و ارادتمندان به اهل بیت(ع) در این شهرستان هم نوا با همه عزاداران حسینی در اقصی نقاط جهان به اقامه عزا پرداختند.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا افزود: حماسه عاشورا و قیام سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) جلوه‌ای تمام عیار از رشادت‌ها، شجاعت‌ها و ایستادگی‌هاست که هر ساله حرارت عشق و ارادت عاشقان و دلسوختگان آل الله  تصویری از شعائر حسینی را در قاب تاریخ ماندگار می‌سازد و آموزه‌های حسینی را در جان و روح مردم نهادینه می‌سازد.

 

وی گفت: عزاداری برای امام حسین (ع) و یاران با وفایش در قیام کربلا از بزرگ‌ترین منت‌هایی بوده که خداوند بر ما عطا کرده است و بزرگان دین مبین اسلام همواره تاکید کرده‌اند که مردم باید عزاداری امام حسین (ع) را به عنوان الگویی در زندگی، سرلوحه خود قرار دهند.

 

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده تصریح کرد: در این راستا از خدمات صادقانه و خالصانه تمامی عزیزان به‌ ویژه مساجد، هیئات مذهبی، ائمه جمعه و جماعات، وعاظ و سخنرانان، مداحان و ذاکران اهل بیت (ع)،فرماندار،‌بخشداران،‌شهرداری ها و شوراهای شهر،‌نیروهای نظامی و انتظامی،پایگاه‌های بسیج و خیرین عزیز به دلیل آفریدن فضای عزاداری و ایجاد شور و شعور حسینی و تلاش در راستای اجرایی کردن مصوبات ستاد کرونا و لبیک به سخنان مقام معظم رهبری امام خامنه ای و هرچه باشکوه تر برگزار کردن مراسم شده اند، مراتب سپاس و تقدیر خود را اعلام می دارم.

 

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم به دعای عزاداران حسینی آحاد جامعه ایران اسلامی همشهریان ارجمند از گزند آفات و بلیات محفوظ و در احیای ارزش‌های سعادت بخش اسلام همواره موفق و سربلند باشند.

 

کد خبر 1204577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha