برگزاری دوره های مهارت آموزی با همکاری سازمان فنی و حرفه ای در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

گواهیان گفت: دوره های مهارت آموزی ویژه بچه های مسجد با همکاری سازمان فنی و حرفه ای در کانون «دوستان آسمانی» جهرم برگزار می شود.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به منظور غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد، برنامه های متنوعی در ایام تابستان در حال برگزاری است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: اهمیت مسئله مهارت آموزی سبب شد تا با همکاری سازمان فنی و حرفه ای اقدام به برگزاری کلاس های مهارتی کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه بچه های مسجد می توانند در 15 دوره مهارتی شرکت کنند، عنوان کرد: این دوره ها شامل، پیرایشگری، پرورش شترمرغ، پرورش قارچ، برق و تزیینات پراید، نصب اسپیلت، نصب و تعمیر شوفاژ، سیستم سوخت رسانی انژکتوری پراید و تعمیر کار دستگاه های سردکننده خانگی و تجاری است.

 

گواهیان ادامه داد: پرورش گیاهان دارویی، تعمیر ماشین های الکتریکی، لوله کشی گاز خانگی و تجاری، تعمیر موتور و گیربکس پراید و تراشکاری درجه 2 نیز دیگر کلاس های این دوره آموزشی را به خود اختصاص داده است.

 

وی عنوان کرد: همچنین در پایان نیز به شرکت کنندگان در این کلاس ها، گواهینامه و مدرک بین المللی از سوی سازمان فنی و حرفه ای اعطا می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» در پایان مهلت نام نویسی در این کلاس ها را تا دوشنبه ۳۱ مرداد  ماه اعلام کرد و گفت: بچه های مسجد جهت نام نویسی در دوره های مهارتی باید به مسئول گروه خود مراجعه کنند.

 

کد خبر 1204588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha