آغاز  نهضت لبیک به فرمان «جهاد تبیین» در کرمانشاه

تیرانداز،گفت: طرح نهضت جهاد تبیین به منظور لبیک به منویات مقام معظم رهبری نسبت به فرمان جهاد تبیین انجام شده است بدان امید که راه و روش و معنویت حضرت زینب (س) همواره چراغ راه زندگیمان باشد.

افسانه تیرانداز ،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، با اشاره به طرح لبیک به فرمان جهاد تبیین در کرمانشاه،گفت: در راستای تأکید مقام معظم رهبری به جهاد تبیین طرح لبیک با عنوان «لبیک یا زینب(س)» ویژه بانوان در کرمانشاه آغاز شد. 

 

کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه  افزود: بانوان باید در جنگ تبلیغاتی دشمن در فضای مجازی و حقیقی روشنگری کرده و بانوان انقلابی باید داوطلبانه متعهد شده  و بخشی از روز را به تببین و جهاد تبیین بپردازند.

 

وی خاطر نشان کرد:این طرح برای مشارکت بانوان از ظرفت فضای مجازی و امور بانوان ادارات استان بهره گرفته شده است،و تاکنون عزم جهادی بانوان برای مشارکت در این طرح قابل تحسین بوده است.

 

تیرانداز،تصریح کرد: بانوان وقتی وارد موضوع جهاد تبیین می شوند از مردان موفق تر عمل خواهند کرد لذا باید در این زمینه از ظرفیت های این قشر بهره کافی گرفته شده و بانوانً خود نیز در این راستا عزم جدی داشته باشند

 

کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه،اظهار کرد: در راستای اجرای طرح لبیک با نوان فرهیخته، بسیج جامعه زنان، مبلغات، حوزه‌های علمیه، امور بانوان استانداری، هیئت اندیشه‌ورز قرآنی و سایر بانوان استان در این طرح مشارکت می‌کنند.

 

وی در پایان گفت: بانوان برای مشارکت در این طرح با ارسال عبارت «لبیک یا زینب(س)» به شماره سامانه ۵۰۰۰۱۳۲۶ در اجرای این طرح همراه خواهند شد.

 

کد خبر 1204601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha