خبرنگاران رزمندگان جبهه جهاد تبیین و مجاهدان عرصه روشنگری اسلام هستند

آیت الله حسینی همدانی آورده است: خدمت اصحاب رسانه و خبرنگاران ارجمند، رزمندگان جبهه جهاد تبیین و مجاهدان عرصه روشنگری سلام و خدا قوت عرض می‌کنم. شما عزیزان رسالتی سنگین و گران‌قدر همچون پیام‌آوران عاشورا بر دوش دارید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در البرز، آیت‌الله حسینی همدانی با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار در پیامی آورده است:  

 

بسم الله الرحمن الرحیم

خدمت اصحاب رسانه و خبرنگاران ارجمند، رزمندگان جبهه جهاد تبیین و مجاهدان عرصه روشنگری سلام و خدا قوت عرض می‌کنم. شما عزیزان رسالتی سنگین و گران‌قدر همچون پیام‌آوران عاشورا بر دوش داشته، آیینه گون بازتاب قسمتی از حقیقت را به عهده‌دارید.

 

شما منعکس‌کننده دغدغه‌ها و خواسته‌های مردم شکیبا و مقاوم به مسئولین هستید. رسالت شما در گام دوم انقلاب خطیرتر از گام نخست است.

 

باید بدون حاشیه و ندیدن بعضی بی‌مهری‌ها، زینب گونه سره را از ناسره جدا کرده بازنشر دهید و انبوه خدمات انجام‌گرفته پس از انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی و فنی و هسته‌ای و دارویی و امثال‌ذلک را که خبرگزاری‌های معاند ناجوانمردانه پنهان و انکار می‌کنند، بیان کنید.

 

در مقابل انواع جنگ نرم دشمن، با انسجام کامل، روشنگری دقیق و مستند داشته، پاسخگو باشید؛ و تا می‌توانید روح امید را در دل‌ها زنده نگهدارید. موفق و مؤید باشید روزتان خجسته باد.

 

 

حسینی همدانی

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج

۱۷ مرداد ۱۴۰۱

کد خبر 1204602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha