طرح مدیریت و تولید محتوای امید بخش در فضای مجازی اجرا می شود

به گفته حسنی، در راستای آموزش روابط عمومی ها و خبرنگاران طرح مدیریت و تولید محتوای امیدبخش در فضای مجازی در زنجان اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان امروز در شورای اطلاع رسانی استان زنجان با اشاره به ماده 5 دستورالعمل شورای اطلاع رسانی گفت: برنامه های تولید محتوا برای انتشار در فضای مجازی یکی از بندهای این ماده است.

 


امراله حسنی از تهیه طرح مدیریت و تولید محتوای امیدبخش در فضای مجازی در زنجان خبر داد و گفت:  در رسالت خطیر اطلاع رسانی در استان نقیصه هایی را شاهد هستیم و امیدواریم با اجرای این طرح نظم خاصی در حوزه اطلاع رسانی ایجاد شود.

 


وی اضافه کرد: کارگروه فضای مجازی در استان چند سالی تعطیل بود که در ماه های اخیر برای ساماندهی فضای مجازی جلساتی را تشکیل دادیم. 

 


کارشناس رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز در خصوص طرح مدیریت و تولید محتوای امیدبخش در فضای مجازی با اشاره به اینکه اصلاح نظام ارتباطی مقدم بر اصلاح نظام اقتصادی است، گفت: ظهور شبکه های اجتماعی موجب تغییرات بسیاری در حوزه های مختلف سیاسی فرهنگی اجتماعی و فرهنگی شده است.

 


جعفر محمدی با اشاره به اینکه تفاوت مخاطبان قبل و بعد از ظهور شبکه های اجتماعی مشهود است، گفت: آموزش روابط عمومی ها، روزنامه نگاران و خبرنگاران از اهداف اجرای این طرح است.

 


وی اضافه کرد: در تکمیل این طرح تغییر ذهنیت جامعه به ویژه مدیران دستگاه های اجرایی از ماهیت فضای مجازی مورد توجه است، همچنین  با توجه به مداومت تغییر ماهیت فضای مجاز برگزاری طرح اولین همایش ملی فضای مجازی فرصت ها و تهدیدها را به وزارت متبوع ارائه شده است که با همکاری اساتید تهران اجرا خواهد شد.

کد خبر 1204628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha