کانون های فرهنگی مساجد کشور نیاز به حمایت بیشتر دارند

منتظری با اشاره به اقدامات و تلاش های ثمربخش کانون های فرهنگی مساجد کشور اظهار داشت: برای افزایش بهره مندی اقشار مختلف از این خدمات باید حمایت های مادی و معنوی از کانون های مساجد کشور افزایش یابد.

«غلامرضا منتظری» امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری شبستان در گرگان ضمن تبریک هفته خبرنگار گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در سکوت و بدون هیاهو کارهای فرهنگی بزرگی را در دست اجرا دارند.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: خدمات و تلاش‌های خبرگزاری شبستان در راستای اعتلا و اشاعه فرهنگ قرآنی و آموزه های مذهبی کارقابل تقدیری است که باید اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از آن اطلاع یابند.

 

وی به تلاش ها و اقدامات صورت گرفته برای حل مشکلات حوزه انتخابی گرگان و آق قلا اشاره کرد و گفت: پیگیری همه جانبه نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی و استاندار گلستان گامهای مطلوبی برای گره‌گشایی از پروژه پتروشیمی گلستان برداشته شده است.

 

منتظری افزود: با افتتاح این پروژه امکان اشتغال ۴ هزار نفر از جوانان منطقه فراهم خواهد شد و دغدغه های معیشتی مردم کاهش خواهد یافت.

 

وی به تلاش های صورت گرفته برای حل مشکل کم ابی در گلستان اشاره کرد و گفت حفر چاه، شتاب بخشیدن به احداث سد میرداماد در گرگان، شیرین سازی آب دریا و استفاده از آبهای لب شور از جمله مواردی است که به طور همزمان در دست اقدام است.

 

منتظری افزود: در صورت بی‌توجهی به چالش‌های حوزه تامین آب در گلستان شاهد رشد و گسترش معضلاتی همچون فرونشست زمین در این استان خواهیم بود .

 

 

کد خبر 1204636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha