خبرنگاران باید روحیه مطالبه گری در  تمامی حوزه های مختلف را داشته باشند

بابلی،گفت: خبرنگاران روحیه مطالبه گری در حوزه های مختلف داشته و مسئولان باید نقد پذیر باشند و هیچ مدیری نباید از نقد ناراحت شود.

صدرالله بابلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، با گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار،گفت: امسال روز خبرنگار مصادف با عاشورای حسینی و یادآور پیام رسان و زبان گویای واقعه کربلا حضرت زینب کبری (س) بود و  به نحوی خبرنگاران باید این رسالت اصلی خودشان را هم در زمینه واقعه عاشورا و هم کل مباحث کشور برای بیان واقعیات به درستی انجام دهند.

 

فرماندار سرپل ذهاب، افزود: رسالت حضرت زینب (س) در بیان واقعه عاشورا و انتشار آن رسالتی الهی و عظیم بود که توانست با گفتار و رفتار صادقانه حاکمان ظالم زمانه را رسوا کند.

 

وی خاطر نشان کرد: خبرنگاران ما نیز با تأسی از این بانوی بزرگوار همواره علم حق و حقیقت را برافراشته‌اند و با درک این حساسیت که جامعه نیازمند حق‌گویی است، همواره در این مسیر کوشیده‌اند.

 

بابلی با بیان اینکه امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) با جهاد تبیین عرصه را بر مخالفان تنگ کردند، تصریح کرد: رسانه عاشورای حسینی حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) هستند، امروز رسانه‌ها و خبرنگاران هم وظیفه جهاد تبیین را برعهده دارند.

 

فرماندار سرپل ذهاب، اظهار کرد: خبرنگار پل ارتباطی بین مردم و مسوولان است و مسایل و مشکلات را بازگو می کند و  ما نیز پذیرای نقد سازنده و ارائه راهکار از سوی جامعه خبرنگاران هستیم.

 

 

وی در پایان گفت: خبرنگار در محل وقوع رویدادها، چشم و گوش رسانه و چشم و گوش مردم است. او باید با استفاده از ویژگی‌های خدادادی و نیز خصوصیاتی که در دوره‌های آموزشی دیده، به کشف حقیقت‌ها بپردازد و آن را در کمترین زمان به مخاطبان خود برساند. 

کد خبر 1204652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha