اختصاص ۳۵ میلیارد تومان به اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد خمام

کوچکی نژاد از اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد شهرستان خمام خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خمام، «جبار کوچکی نژاد» شامگاه پنج‌شنبه( 19 مرداد ) در جلسه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان خمام اظهار داشت: 35 میلیارد تومان برای اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد این شهرستان اختصاص یافته که پیشنهاد می شود به زنان سرپرست خانوار برای ایجاد مشاغل خرد و در بخش های صنایع دستی و دامداری پرداخت شود.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهرستان تازه تاسیس خمام پتانسیل بسیار خوبی در بخش صنایع دستی دارد و می توان با سرمایه اندکی در این بخش اشتغالزایی کرد.

 

*خمام رتبه پانزدهم را در جذب تسهیلات اشتغالزایی دارد

معاون اشتغال و خود کفایی کمیته امداد گیلان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه شهرستان خمام رتبه پانزدهم را در جذب تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد گیلان دارد گفت: شهرستان تازه تاسیس خمام اگر نتواند اعتبارات تخصیص یافته را به موقع جذب کند این اعتبارات برگشت خواهد خورد.

 

وی با اشاره به پتانسیل گردشگری و صنایع دستی شهرستان خمام گفت: متقاضیان و مددجویان دریافت تسهیلات اشتغالزایی در این شهرستان می توانند وام دریافتی را در بخش های بوم گردی و احداث مسافرکاشانه سرمایه گذاری کنند.

 

وی تصریح کرد: کمیته امداد استان گیلان با امضای تفاهم نامه ای با سازمان صنایع دستی ، میراث فرهنگی و گردشگری پرداخت تسهیلات به متقاضیان سرمایه گذاری در این حوزه را در دستور کار خود قرار داده است.

 

«اسفندیار جوشن» فرماندار شهرستان خمام نیز در این جلسه خواستار مساعدت و تسهیل فرآیند پرداخت تسهیلات از سوی بانکهای عامل شهرستان شد و خاطر نشان کرد: از بانک ها می خواهیم با متقاضیان دریافت وام اشتغالزایی کمیته امداد همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

  

کد خبر 1204753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha