مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار حاج رحیم کابلی در بهشهر برگزار شد

آیین گرامیداشت یاد و خاطره سردار حاج رحیم کابلی در بهشهر با حضور استاندار مازندران، امام جمعه بهشهر و جمعی از خانواده شهدا و مردم شهید پرور و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، حجت الاسلام «روح الله ترابی نسب» پنج شنبه شب ( 20 مرداد) در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار حاج رحیم کابلی درمصلای بزرگ  بهشهر اظهار کرد: در مسیر ولایت و رهبیر بودن مهمترین خصیصه و ویژگی مشترک شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم است و ولایتمداری وجه مشترک آنان است.

 

راوی موسسه تفحص سیره شهدا افزود: انقلاب ما در طول سال های مختلف مدیون خون شهدایی است که شجاعانه در برابر دشمنان ایستادند و با نثار جان خود انقلاب و اسلام را زنده نگه داشتند.

 

وی خاطر نشان کرد: برگزاری چنین مراسم هایی حتی گوشه ای از رشادت ها و از خودگذشتگی های شهدا را جبران نخواهد کرد و ما همچنان مدیون شهدا هستیم.

 

حجت الاسلام ترابی نسب با اشاره به اینکه در روزهای اخیر برخی با بیانیه پی در خدشه دار کردن شهدای مدافع حرم دارند؛ گفت: این افراد و منافق صفتان همانی اند که فتنه 88 را پی ریزی کردند و شهیدانی همون شهید همدانی ها در برابر آنان ایستادند و نقشه هایه شان را برملا کردند.

 

وی افزود: اگر امروز اینقدر آزادانه در کشور هستیم و نفس می کشیم برای خون شهدایی همچون کابلی ها و همدانی ها و رادمهرها و شهدای مدافع حرمی است که از خود و زن و زندگی گذشتند تا ما در آرامش باشیم و همواره مدیون آنانیم.

 

پیکر شهید مدافع حرم سردار حاج رحیم کابلی در دهه اول محرم امسال بعد از 6 سال به میهن بازگشت و در تاسوعای حسینی تشییع و خاکسپاری شد.

کد خبر 1204796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha