دیدار استاندار مازندران با خانواده شهید مدافع حرم سید سجاد خلیلی

استاندار مازندران با همراهی آیت الله حسینی مازندرانی مدیر حوزه علمیه امام حسین شهر ری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی بهشهر با حضور در منزل شهیدسیدسجاد خلیلی با خانواده این شهید دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران، «سید محمود حسینی پور» چنجشنبه شب(20 مرداد) در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم سید سجاد خلیلی در بهشهر با گرامیدشات نام و یاد شهدا، ادامه مسیر راه شهدا را مهمترین وظیفه مردم و مسئولان اعلام کرد.

 

استاندار مازندران افزود: ادامه مسیر شهدا و در مسیر شهدا بودن و ولایتمداری از وظایف مهم و اصلی ما برای پاسداشت ارزش ها در جامعه است.

 

وی یادآور شد: ولایتمداری به عنوان یکی از وصایای مهم شهدا بوده که اکنون هم باید در دستور کار ما قرار گرفته و در مسیر ولایت و شهدا بودن مهمترین دغدغه ما باشد.

 

استاندار مازندران با همراهی آیت الله حسینی مازندرانی مدیر حوزه علمیه امام حسین شهر ری ، شریعتی، نماینده مردم شرق مازندران در مجلس، مشاور ودستیار ویژه استاندار، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، مشاور استاندار در امور روحانیت با حضور در منزل شهید مدافع حرم سید سجاد خلیلی در بهشهر با خانواده این شهید والامقام دیدار و از مقام شامخ شهدا تجلیل کرد.

کد خبر 1204800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha