جبهه مقاومت در حال تقویت است/ عبرت گیری از درس های عاشورا

حجت الاسلام میردامادی گفت: جبهه مقاومت در حال تقویت بوده و قدرت سرنگونی و شکست اسرائیل را در کمترین زمان پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام سید «مجتبی میردامادی« در خطبه های نماز جمعه اصفهان با اشاره به قدرت جبهه مقاومت و بیداری اسلامی در جهان اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران تحول جدی در دنیا ایجاد کرده و به عنوان الگوی مقاومت و ایستادگی مطرح است.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: قیام عاشورا سرلوحه نظام بوده و ندای آزادی خواهی امام حسین(ع) در جهان به واسطه انقلاب اسلامی طنین انداز شده و امروز همگان از آن با خبر هستند.

 

وی ادامه داد: جبهه مقاومت در حال تقویت بوده و قدرت سرنگونی و شکست اسرائیل را در کمترین زمان پیدا کرده و بزودی شاهد سرنگونی قدرت های ظالم و انسان کش جهان خواهیم بود.

حجت الاسلام میردامادی با اشاره به ناامنی ها و اقدامات ظالمانه اسرائیل و آمریکا در جهان تصریح کرد: آن ها در دهه های گذشته تاکنون آرامش عمومی را به هم زده و بزودی در انزوا و نابودی قرار می گیرند.

 

وی خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت تاکنون این قدرت غاصب را زمین گیر کرده و بزودی هم اسلام و مسلمانان بر کفار غالب شده و خوبی ها جهان را فرا می گیرد.

 

عبرت گیری از درس های عاشورا

 

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به درس های قیام امام حسین(ع) تصریح کرد: ایشان در برابر ظلم تسلیم نشده و با تحمل سختی ها و جانفشانی خود و یارانش و فرزندانش، اسلام را آباد و سرنوشت جهان را به سمت هدایت پیش برد.

وی ادامه داد: عبرت گیری از درس های عاشورا استقلال و‌ آزادی و ایستادگی در برابر دشمنان را می آموزد و همین موضوع سبب قدرت انقلاب اسلامی و بیداری جهان شده است.

به گفته خطیب جمعه اصفهان، ایستادگی در برابر ظلم و ستم از دستاوردهای بررسی قیام امام حسین(ع) بوده که نجات بشری را رقم می زند.

کد خبر 1204832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha