لزوم انعکاس خدمات دولت/ عده ای نفوذی در بدنه نظام قصد تخریب دارند

آیت الله شیخ بهایی ضمن تشکر از زحمات یکساله دولت، اظهار کرد: اما در تبلیغ و رسانه ای شدن این خدمات کم کاری شده لذا کسانی که در فضای مجازی فعال هستند و رسانه در دست دارند با اطلاع رسانی این خدمات به مردم اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ آیت الله احمد شیخ بهایی در خطبه های نمازجمعه(21 مرداد) با بیان اینکه ماه محرم ماه پیروزی خون برشمشیر و ماه شهادت و حماسه است؛ تصریح کرد: حادثه کربلا یک صحنه جنگ قبیله ای یا محلی نیست که مختص یک قوم از عرب یا قریش باشد بلکه جنگ حق و باطل است که این جنگ از زمان خلقت تا قیامت ادامه دارد .

 


خطیب موقت جمعه کرمان کربلا را اوج بروز جنگ حق و باطل دانست و با بیان اینکه آنقدر نکته در این جنگ وجود دارد که هر چه از آن استخراج کنیم باز هم جا برای کار کردن دارد؛ از دست اندرکاران برپایی مجالس عزاداری امام حسین علیه السلام تشکر کرد.

 

 

آیت الله شیخ بهایی با اشاره به سفر رییس جمهوری و هیئت دولت به استان ضمن قدردانی از این حضور و تشکر از زحمات یکساله دولت، اظهار کرد: اما در تبلیغ و رسانه ای شدن این خدمات کم کار شد و این خدمات آنطور که باید توسط مردم دیده نشد لذا کسانی که در فضای مجازی فعال هستند و رسانه در دست دارند با اطلاع رسانی این خدمات به مردم  اعلام کنند.

 

 

آیت الله شیخ بهایی ادامه داد: در این دولت روابط بین الملل فعال و تراز اقتصادی مثبت شده و صادرات بر واردات پیشی گرفته و دولت توانسته با تلاش در بخش ها و حوزه های مختلف پیشرفت خوب و متعارفی داشته باشد.

 

 

وی با اشاره به پرتاب ماهواره به فضا به عنوان یکی از موفقیت های نظام؛ ادامه داد: در زمانی که ما توانستیم مسئله ی نان را مدیریت کنیم کشورهای اطراف ما با قحطی نان روبرو بودند و در مقابله با بیماری کرونا نیز دولت توانست آمار را از 700 نفر در روز به رقم صفر برساند که این جای بسی تقدیر از حوزه های سلامت و پزشکی دارد و خیلی دیگر از خدماتی که انجام شده و تلاش در خصوص آن ها همچنان ادامه دارد.

 

 

خطیب موقت جمعه کرمان با بیان اینکه مشکلاتی هم وجود دارد که بخشی از این مشکلات به افرادی برمی گردد که به قصد تخریب در بدنه نظام نفوذ کرده اند که با این افراد حتماً برخورد خواهد شد؛ افزود: بعضی مشکلات دیگر مربوط به نقص قوانین و مشکلاتی است که خود قانون دارد و دولت باید لایحه دهد تا اصلاح شود و بخشی از مشکلات هم مربوط به ناکارآمدی و یا ترک فعل مدیران است.

 

 


وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وقوع سیل در استان و ویرانی هایی که بر جای گذاشت؛ اظهار کرد: اما برخی جاها هم با وجود زیرساخت ها، مدیریت  و آبخیزداری درست از ویرانی نجات یافت و سیل برای آنان رحمت بود .

 

 

آیت الله شیخ بهایی با تأکید بر اینکه باید پیش بینی ها و آمادگی لازم برای مواجهه با حوادثی چون سیل داشته باشیم و با برنامه ریزی بتوانیم جلوی وارد شدن مشکلات در این خصوص را بگیریم؛ بر اجرای طرح آبخیزداری تأکید کرد.

 

 

وی بر مدیریت معادن استان به عنوان بهشت معادن ایران، حل مشکلات بیمه، شناسایی مسئولین کارآمد و ناکارآمد تأکید کرد.

 

 

آیت الله شیخ بهایی در بخش پایانی سخنانش به وقایع روز عاشورا در افغانستان و غزه توسط داعش و اسرائیل اشاره کرد و با بیان اینکه انسان های بیگناهی را به خاک و خون کشیدند که این یک هشدار است که نباید به غرب اعتماد کرد و بسیار مهم است که هماهنگ و پشت سر رهبر معظم انقلاب اسلامی و در خطی که ایشان راهبری می کنند حرکت کنیم تا بتوانیم امید را در دل مستضعفان جهان زنده نگه داریم؛ گفت: چشم امید مستضعفان یمن، لبنان، افغانستان به ایران است که مقابل استکبار ایستاده و مقاومت می کند.

 

 

وی تأکید کرد:باید این ایران، این سنگر فرماندهی و ستون مرکزی را با تمام وجود محافظت کنیم.

کد خبر 1204839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha