تولید محتوا گام اول جهاد تبیین است

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان‌اینکه جهاد تبیین به‌ مردم کمک می کند جبهه حق را از جبهه باطل به درستی تمیز دهند، گفت: جهاد تبیین تولید محتوا می خواهد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امروز (۲۱مرداد) در جمع عزاداران حسینی روستای فریمک هزارجریب نکا با بیان اینکه در ایام اسارت اهل بیت علیهم السلام قرار داریم، اظهار کرد: امام سجاد علیه السلام در مسجد جامع اموی خطابه ای آتشین داشتند و یزید مجبورا برای حفظ ظاهر از در دوستی با اهل بیت علیهم السلام درآمد و قدری شرایط برای کاروان اسرا آسان شد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران از امام سجاد علیه السلام به عنوان بیمار مصلحتی کربلا یاد کرد و گفت: ایشان به اذن خداوند متعال بیمار بودن تا روایتگر واقعه کربلا باشند.

حجت الاسلام محمدی لائینی به چهلمین روز درگذشت انسان عاشق و دلداده امام حسین عليه السلام، مومن، موذن و مردم دار اشاره و بیان کرد: مرحوم حاج صمد غلام پور در ساخت حوزه علمیه نیز متحمل زحمت های زیادی شدند و در حین فعالیت در حوزه به رحمت خدا رفت.

 

وی بابیان اینکه امید است کرونا و دیگر بلایا برطرف شود و خداوندنیز توفیق شکر نعمت به ما عنایت فرماید، گفت: قدردان مسئولین بهداشت و درمان در بحث مدیریت کرونا هستیم.

 

حجت‌الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه به همت دولت سیزدهم ۸۵درصد مردم ایران اسلامی بین ۲تا ۴دز واکسن کرونا دریافت کردند درصورتیکه دولت دوازدهم واردات واکسن را به برجام و... گره زده بودند، افزود: نباید برای پیشرفت به خارج از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی چشم داشت.

 

وی با بیان اینکه قبل از وقوع حادثه عاشورای حسینی جنگ های متعددی رخ داده است، گفت: از زمان هابیل و قابیل جنگ های متفاوتی درتاریخ ثبت شد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی  به هشت سال جنگ تحمیلی اشاره و بیان کرد: اگر سردار همدانی ها و سلیمانی ها نبودند و داعش به این آب و خاک ورود پیدا می کرد معلوم نبود چه بر سر نوامیس ما می آمد.

 

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم تا قبل از ظهور منجی آرمان شهر داشته باشیم توهم است چرا که حرص و طمع بشر اجازه نمی دهد شاهد صلح و آرامش باشیم، گفت: آمار بالای ورودی پرونده های دادگستری ها نشان از طمع بشر و پایین بودن آستانه صبر و تحمل مردم دارد .

 

حجت الاسلام محمدی لائینی  به ۲۰۰هزار شهید دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: سه سال پس از پذیرش قطعنامه سازمان بین الملل بیانیه داد که صدام متجاوز بوده چرا که دلیل حمایت از ایران نبود بلکه قصد سرکوب صدام را داشتند.

 

وی به ترور ۱۷هزار ایرانی اشاره کرد و گفت: آدم کش های تروریست مورد اقبال استکبار هستند و جبهه حق مظلوم واقع شده است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه برای یافتن جبهه حق نیاز به تبیین داریم باید اخبار و اطلاعات و دستاوردها برای مردم بازگو شود، ادامه داد: تبلیغات سوء منافقین موجب می شود که برخی در میان مسلمانان انتحاری بزنند. تمامی افرادی که انتحاری می زنند واقعیت های دنیا و اخبار درست را نمی دانند و فقط خواست های منافقین را شنیده اند.

وی با بیان اینکه برای جهاد تبیین باید تولید محتوا داشته باشیم و متناسب با فهم و ذائقه  مخاطب امروزی جهاد تبیین انجام شود، گفت: باید از مسائل دینی و واقعیت های دینی و اطلاعات روز برای مردم جهاد تبیین داشته باشیم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه تمامی رسانه های دنیا به دنبال سیاه نمایی درخصوص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند بطوریکه برخی از سیاسیون برای حضور در ایران با خود چراغ قوه همراه داشتند و فکر می کردند ایران برق ندارد. باید خدمات و نقاط مثبت ایران تبیین شود.

 

وی به قرار گرفتن ماهواره خیام در مدار اشاره کرد و افزود: تاکنون شش نوع واکسن در داخل ایران تولید شد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی به اهمیت تولید محتوا در بحث جهاد تبیین اشاره و بیان کرد: رسانه های بیگانه برای ندیده شدن جبهه حق با ادیت فیلم ها علیه انقلاب اسلامی فعال هستند.

 

وی با بیان‌اینکه جهاد تبیین به‌ مردم کمک می کند جبهه حق را از جبهه باطل به درستی تمیز دهند، گفت: قرآن کریم یادگار رسول خدا (ص) باید تبیین شود.

کد خبر 1204880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha