سوگواره جلوه های عاشورایی در نجف آباد برگزار می شود

سوگواره جلوه های عاشورایی همزمان با ایام محرم به همت عکاسان خبری و آموزشگاه هنری سرو در نجف آباد برگزار می شود.

سید «حسن لوح موسوی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به برنامه های ماه محرم و صفر در نجف آباد اظهارداشت: رویدادهای فرهنگی و هنری به منظور انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین عبرت های عاشورایی توسط مراکز فرهنگی این شهرستان انجام می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد افزود: سوگواره جلوه های عاشورایی از جمله این برنامه‌ها است که همزمان با ایام محرم به همت عکاسان خبری و آموزشگاه هنری سرو در نجف آباد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این رویداد با محوریت عکس های مراسم و برنامه های ماه محرم بوده و نمایشگاهی از آثار برگزار و از برترین ها تجلیل می شود.

 

لوح موسوی خاطرنشان کرد: بهره گیری از ظرفیت هنر برای انتقال فرهنگ های ناب اسلامی مورد توجه بوده و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با استفاده از اهالی فرهنگ و هنر به این موضوع می پردازد.

وی با اشاره به ظرفیت فعال کانون های فرهنگی و هنری مساجد خاطرنشان کرد: این مراکز نیز در ماه محرم و صفر در عرصه فرهنگ عاشورایی و انتقال فرهنگ ناب اسلامی برنامه هایی را برای اقشار مختلف برگزار می کنند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد برگزاری مسابقات کتابخوانی، جلسات سخنرانی و سوگواره های عاشورایی، تبلیغات محلی، تولید محتوای فرهنگی و‌ هنری و استفاده از فضای مجازی برای انتشار پیام عاشورا را از دیگر فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر این منطقه در عرصه قیام امام حسین(ع) و ایام محرم و صفر نام برد.

کد خبر 1204903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha