حرفه خبرنگاری همان روایت گری دوران صدر اسلام است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل گفت: حرفه خبرنگاری همان روایت گری دوران صدر اسلام است و اگر راویان حدیث در صدر اسلام نبودند، اکنون از فرمایشات بزرگان دین و ائمه اطهار چیزی یه دست ما نمی رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام اصغر شریفی در آیین بزرگداشت روز خبرنگار در ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل گفت: در تاریخ اسلام، راویان حدیث و به نوعی خبرنگاران نقش مهمی در حفظ و صیانت از حریم اسلام داشتند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل با بیان اینکه حرفه خبرنگاری همان روایت گری دوران صدر اسلام است، افزود: اگر راویان حدیث در صدر اسلام نبودند، اکنون از فرمایشات بزرگان دین و ائمه اطهار چیزی یه دست ما نمی رسید.

 

حجت الاسلام شریفی در ادامه با اشاره به تقارن عاشورای حسینی با روز خبرنگار گفت: اسرای کربلا خود خبرنگارانی بودند که واقعه کربلا را به عنوان امانت الهی نشر دادند و اگر حضرت زینب کبری(س)، امام سجاد(ع) و کاروان اسرای کربلا نبود، واقعه‌ کربلا در همان منطقه کربلا می‌ماند.



مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل ادامه داد: حوزه خبر و خبررسانی مبحث مهمی است که مسئولان باید توجه بیشتری به آن داشته باشند.

 

حجت الاسلام شریفی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به خبرنگاران گفت: خبرنگاران باید به صحت خبر دقت کنند و تا در کذب و صدق خبری اطمینان و یقین حاصل نکرده اند، آن را منتشر نکنند.

کد خبر 1204917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha