رسانه؛ ابزار مهم قدرت ها/ آرایش دشمن در رسانه متنوع، متکثر و فنی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل گفت: رسانه، ابزار مهم قدرت هاست و دشمن سرمایه گذاری زیادی در این حوزه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، سرهنگ ابوالفضل حسین‌ دوست در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران گفت: رسانه ابزار مهم قدرت هاست و دشمن سرمایه گذاری زیادی در این حوزه دارد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل افزود: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، امروز تاثیر رسانه و شبکه عظیم اطلاعاتی از موشک و بمب اتم بیشتر است.

 

حسین دوست با بیان اینکه در حال حاضر شاهد فضای جدید رسانه ای در جامعه هستیم، گفت: نقش خبرنگاران در جامعه بسیار مهم و حیاتی است و عطر خوش فرهنگ و آنچه در جامعه شناسانده می شود توسط خبرنگاران بروز و ظهور می یابد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل تصریح کرد: آرایش دشمن در رسانه متنوع، متکثر و فنی است و ما باید برای مقابله با دشمن در این حوزه آماده و هوشیار باشیم.

 

سرهنگ حسین دوست افزود: افزایش سواد رسانه، راه مقابله با توطئه دشمن در این حوزه است و باید مورد توجه و هدف‌گذاری قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: مجموعه بسیج آمادگی دارد برای ارتقای سطح فعالان حوزه فضای مجازی دوره های آموزشی ویژه ای را برنامه ریزی و اجرا کند و در نخستین گام، مجموعه «بسیج رسانه» با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران در این شهرستان فعال شده است.

 

در ادامه این مراسم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل از اصحاب رسانه، خبرنگاران و فعالان حوزه فضای مجازی این شهرستان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی قدردانی کرد.

کد خبر 1204920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha