آزادگان ملایری تجلیل می‌شوند

مرادی گفت: آزادگان ملایر به مناسبت ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به کشور تجلیل می‌شوند.

«محمد ابراهیم مرادی » در گفت وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: آزادگان  کشور نماد غیرت، عزت و صلابت هستند که در دوران سخت و طاقت فراسای اسارت با پایبندی به اعتقادات و ایمان وافری که داشتند پای ارزش های اسلام وانقلاب ایستادند و لحظه ای در برابر دشمن  کوتاه نیامدند.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر آزادگان را یکی از مظلوم‌ترین و بی‌ادعاترین اقشار جامعه ایثارگری دانست افزود: آزادگان ذخیره انقلاب هستند و این قشر از جامعه حق بزرگی بر گردن ما دارندو ما به وجودشان افتخار می‌کنیم.

 

وی افزود: شهرستان  ملایر ۱۱۹ آزاده، ۲ هزار جانباز و یک‌هزار و ۱۰۰ شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که تعدادی از آزادگان شهزرستان نیز آسمانی شده اند.

 

وی با گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: به مناسبت این روز و هفته  برنامه‌های مختلفی در راستای  گرامیداشت مقام این عزیران در شهرستان ملایر انجام می‌شود.

 

وی  افزود: دیدار آزادگان  با امام جمعه ملایر و جمعی از مسئولان این شهرستان و  عطرافشانی و غبارروبی گلزار مطهر شهدا از جمله برنامه های این هفته در ملایر است.

 

مرادی تبلیغات محیطی و نصب بنر در سطح شهر و دستگاه‌های اجرایی، ارسال پیامک تبریک به آزادگان و تماس تلفنی با تعدادی از آنها، دیدار با آزادگان ملایری با حضور مسوولان این شهرستان، تقدیر دستگاه‌های اجرایی از آزادگان شاغل در ادارات مربوطه را از دیگر  برنامه‌های گرامیداشت سالروز ورود آزدگان به ملایر دانست.

 

وی  حضوردسته جمعی آزادگان درنمازجمعه وسخنرانی پیش ازخطبه توسط یکی ازآزادگان ، برگزاری مسابقه تیراندازی داخل سالن مخصوص آزادگان دربنیاد شهید و دیدار ازخانواده آزادگان شهید وآسمانی با حضور  مسئولان را از دیگر برنامه های این هفته در ملایر به همین مناسبت  برشمرد.

 

وی تصریح کرد: گردهمایی وتجلیل از آزادگان در  فرمانداری با حضور مسئولین شهرستانی و برنامه های فرهنگی  نیز در این روز انجام می‌شود.

 

کد خبر 1204923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha