برگزاری نشست معرفی فرصت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری بین ایران و سنگال با حضور سفرا

انجمن دوستی ایران و سنگال با همکاری سازمان توسعه تجارت و مشارکت شرکت آریوآفریکا (فعال اقتصادی مستقر در سنگال) اولین نشست تخصصی تجاری با عنوان معرفی فرصت‌های اقتصادی، سرمایه گذاری و تجاری کشورهای ایران و سنگال را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، انجمن دوستی ایران و سنگال با همکاری سازمان توسعه تجارت و مشارکت شرکت آریوآفریکا (فعال اقتصادی مستقر در سنگال) اولین نشست تخصصی تجاری با عنوان معرفی فرصت‌های اقتصادی، سرمایه گذاری و تجاری کشورهای ایران و سنگال را برگزار می‌کند.

این نشست با حضور سفرای ایران و سنگال در داکار و تهران، تعدادی از مقامات ذیربط و فعالان اقتصادی در قاره آفریقا با هدف زمینه‌سازی و بسترسازی برای افزایش حضور و مشارکت بخش خصوصی در بازارهای صادراتی غرب آفریقا با اولویت کشورهای غرب این قاره از جمله سنگال، کامرون، ساحل عاج  نیجریه برگزار می‌شود.

این نشست در راستای تحقق سیاست و اولویت توسعه صادرات و گسترش بازارهای صادراتی ایران به کشورهای مختلف از جمله آفریقا برگزار خواهد شد.

براساس اعلام انجمن دوستی ایران و سنگال این نشست در بعد از ظهر روز دوشنبه ۲۴ مردادماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران سالن مروارید خلیج فارس برگزار خواهد شد.

کد خبر 1204968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha