رویداد بزرگ «ایران ۱۴۳۵» فرصتی برای تربیت دانشجوی کنش گر است

کفعمی گفت: رویداد بزرگ «ایران ۱۴۳۵» فرصتی برای تربیت دانشجوی کنش گر است تا دانشجو خود را تشکل محور بداند و با رویکرد حل مسئله به مسائل و مشکلات کشور نگاه کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدحسین کفعمی»، امروز (شنبه 22 مرداد) در رویداد بزرگ «ایران 1435» که توسط بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد، گفت: این رویداد بزرگ فرصتی برای تربیت دانشجوی کنش گر است تا دانشجو خود را تشکل محور بداند و با رویکرد حل مسئله به مسائل و مشکلات کشور نگاه کند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور افزود: دانشجویان همواره در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، نقش بسزایی داشته ‌اند و سفیر دانش و آگاهی از بستر دانشگاه به بسترجامعه به شمار می روند که وظیفه آگاهی ‌بخشی در جامعه را نیز بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در مسیر آرمان ‌ها و اهداف انقلاب اسلامی باید گام برداشت و در خصوص حل مسائل کشور توسط دانشجویان، بسیج دانشجویی با در محوریت قرار دادن مسئله محوری عمل می کند که موجب کسب موفقیت در حل مسائل مختلف استانی و کشوری و دستاوردهای مطلوب شده است.

کفعمی تصریح کرد: ایجاد بستر امیدآفرینی در جامعه توسط دانشگاه از اولویت های بسیج دانشجویی است و معتقدیم باید در بسیج دانشجویی در مراکز علمی و دانشگاهی به گونه ای عمل کند که شاهد ارتقای روحیه انقلابی و کار جهادی و امیدآفرینی در جامعه باشیم.

کد خبر 1204979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha