آسفالت ۵۰ کیلومتر راه روستایی

فرماندار شیروان گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته امسال، ۵۰ کیلومتر راه روستایی در این شهرستان آسفالت خواهد شد.

«دولت اسماعیل زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: در حوزه آسفالت راه روستایی اقدامات خوبی در دست اجرا است که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته امسال، 50 کیلومتر راه روستایی در سه بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه شهرستان از محل اعتبارات ملی، محرومیت زدایی و شهرستانی آسفالت خواهد شد.

 

فرماندار شیروان با بیان اینکه 80 درصد مردم از جاده مناسب برخوردارند، عنوان کرد: مسیر 50 روستای شهرستان به طول 150 کیلومتر که اکثرا مسیر فرعی دارد خاکی است که از این تعداد 12 روستا امسال آسفالت خواهد شد و سال آینده 21 روستا انجام می شود.

 

اسماعیل زاده با اشاره به اینکه امسال در حوزه راه روستایی اعتبارات خوبی از چند محل مصوب شده خاطرنشان کرد: توجه به زیرساخت‌ها همچون توسعه راه‌های روستایی، انجام عملیات مرمّت، بهسازی و آسفالت به‌ منظور بهبود عبور و مرور روستاییان از اقدامات اولویت دار اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای جهت ارائه خدمات بهتر به روستاییان، تردد آسان، کاهش تصادفات و فوتی ها است.

 

وی با بیان اینکه شهرستان شیروان ۶۵۰ کیلومتر راه روستایی دارد که ۷۰ درصد آن در مناطق کوهستانی واقع است، تصریح کرد: ۴۸۰ کیلومتر از راه های روستایی این شهرستان آسفالت است که شاخص آسفالت راه روستایی شهرستان، ۴۲ درصد است.

 

وی اضافه کرد: هم اینک مجموع کل راه‌های روستایی این شهرستان ۶۵۰ کیلومتر است که بیش از ۵۰۰ کیلومتر آن آسفالت است و ۸۶ کیلومتر بزرگراه در دو باند شمالی و جنوبی دارد.

 

 

 

کد خبر 1204986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha