خادمین و فعالین کانون فرهنگی و هنری شهدای مسجد جامع بوئین از توابع سلطانیه تجلیل می شوند

به گفته بوئینی، از خادمین و فعالین کانون فرهنگی و هنری شهدا و هیات امنای مسجد که در دهه اول محرم خدمات ارزنده ای به عزاداران حسینی ارائه نموده اند، تجلیل می شود.

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای مسجد جامع بوئین از توابع شهرستان سلطانیه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان ضمن اشاره به مراسم عزاداری و سوگواری در مسجد جامع این بخش با حضور عزاداران و ارادتمندان به سالار شهدا اظهار کرد: در راستای خدا قوت به خادمین مسجد و اعضای کانون های فرهنگی و هنری شهدای این مسجد که از اول محرم با ارائه خدمات مختلف به عزاداران در اجرای این برنامه ها همکاری کردند، مراسم تجلیلی در مسجد برگزار می شود.

 

محمدتقی بوئینی ادامه داد: به همین منظور از 10 تن از اعضای کانون فرهنگی و هنری مسجد و هیات امنای مسجد جامع و یک رابط خبری مسجد به جهت روز خبرنگار تجلیل خواهد شد.

 

وی به بخشی از فعالیت های کانون فرهنگی و هنری شهدا در مسجد جامع بوئین در طول 6 سال فعالیت اشاره کرد و گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا علاوه بر فعالیت های قرآنی، ورزشی و فرهنگی و هنری کمک های مومنانه و توزیع گوشت در دستور کار خادمین مسجد و بچه های مسجد قرار گرفته است.

 

این مسئول به اجرای برنامه های اوقات فراغت در محل کانون نیز اشاره کرد و گفت: در همین راستا دوره های آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و کوهپیمایی برای اعضای کانون پیش بینی شده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای مسجد جامع بوئین ادامه داد: با همکاری مرکز نیکوکاری مسجد کمک هزینه تهیه جهیزیه و کمک های موردی به نیازمندان محل در دستور کار است.

کد خبر 1205027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha