عزاداری حسینی به شیوه گره گشایی از مشکلات مردم در روستای طراقی ترک بجنورد

مدیر کانون فرهنگی و هنری شیخ بهایی روستای طراقی ترک بجنورد، از برگزاری برنامه های سوگواری در دهه اول و دوم محرم خبر داد و گفت: این برنامه ها با محوریت گره گشایی از مشکلات مردم و آبادانی این منطقه اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام «محمد کاظم رضاپور» مدیر کانون فرهنگی و هنری شیخ بهایی روستای طراقی ترک از توابع شهرستان بجنورد ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم به فعالیت های صورت گرفته در این ایام اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه این روستا دارای محرومیت های زیادی است لذا برای حل این مشکلات برنامه ریزی شد و از ابتدای ماه محرم تاکنون با دعوت از مسئولان و فعالان و جهادگران، مشکلات روستا و مطالبات مردم مورد پیگیری قرار گرفت.

 

وی از حضور «محمد وحیدی»، نماینده مردم بجنورد، مانه وسملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی در این روستا با هدف رفع مشکلات خبر داد و گفت: در مراسم عزاداری و سوگواری ایام دهه اول محرم مسئولان دیگری برای اجرای اقدامات جهادی و آبادانی منطقه حضور یافتند.

 

حجت الاسلام رضا پور، احداث گلزار شهدای روستا، ساخت خانه عالم و استقرار مستمر امام جماعت مسجد در روستا را از اهم مسایل فرهنگی و مطالبه مردم روستا اعلام کرد و گفت: این موضوعات با حضور مسئولان و نماینده مجلس در دست پیگیری است.

 

وی همچنین موضوع آب شُرب روستا و نیز و راه بین مزارع و تامین فضا و بهبود امکانات ورزشی برای جوانان را دیگر خواسته و مطالبه مطرح شده اعلام کرد که با قول مساعد مسئولان برای پیگیری و  تحقق  آن  رو به رو شد.

 

وی اضافه کرد: تلاش داریم تا با اقدامات جهادی و همراهی مردم مشکلات فوق، رفع شود و شاهد رونق فرهنگی در روستا باشیم.

 

 

کد خبر 1205028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha