شرکت تعاونی دهیاران در بخش مرکزی تشکیل می شود

بخشدار مرکزی شیروان گفت: شرکت تعاونی دهیاران در بخش مرکزی این شهرستان تشکیل می شود.

«برات محمد عاشقی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: شرکت تعاونی دهیاران در بخش مرکزی این شهرستان تشکیل می شود که در دست اجرا است که مجمع تشکیل، مدیر عامل و اعضاء مشخص شده و به زودی شروع به کار خواهد کرد.

 

بخشدار مرکزی شیروان با اشاره به ضرورت تشکیل این شرکت تعاونی خاطرنشان کرد: تمام کارها و خدمات عمرانی در روستاها توسط این شرکت انجام می شود، قبلا تمام کارهای عمرانی روستاها توسط دهیار صورت می گرفت که با تشکیل این شرکت شاهد خدمات بهتری خواهیم بود.

 

عاشقی ضمن اهمیت بر ضرورت فراگیری تمام روستاییان بر انجام کمک های اولیه هلال احمر عنوان کرد: با همکاری هلال احمر و بخشداری در تمام روستاهای این بخش کلاس کمک های اولیه هلال احمر جهت تربیت مربیان در مقابله با حوادث و پیشگیری از هرگونه خطرات برگزار خواهد شد تا در مواقع بحران و سایر حوادث با مشکل مواجه نشوند.

 

وی با اشاره به تعداد دهیار و شورراهای این بخش اضافه کرد: بخش مرکزی شهرستان 90 روستا دارد که به طور میانگین هر روستا سه شورا دارد و براساس آمار جمعیتی 81 دهیاری دارد، چهار روستای بخش فاقد دهیاری و پنج روستا فاقد شورا و دهیاری است، خدمات عمرانی و سایر به تمام روستاها ارئه می شود و امسال با تخصیص اعتبارات شاهد اجرا و اتمام طرح های خوبی در بخش خواهیم بود.

 

وی تصریح کرد: اخیرا مجوز دهیاری برای روستای قلعه زو بخش مرکزی شهرستان اخذ شده و شاهد ارائه خدمات بیشتری در تمام حوزه ها در این روستا نسبت به قبل خواهیم بود و از ظرفیت رسانه ها و خبرنگاران برای معرفی روستاهای گردشگری و حصولات تولیدی روستاها حتما استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 1205029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha