هدف از بومی‌سازی فعالیت‌های قرآنی ارتقای سطح کیفی و کمی آن است

سلیمی، هدف از بومی‌سازی فعالیت‌های قرآنی را ارتقای سطح کیفی و کمی برنامه‌های قرآنی دانست و گفت: برنامه‌ریزی و تعیین اولویت‌های قرآنی در استان به‌منظور بررسی و هماهنگی فعالیت‌های قرآنی ضروری است.

پیمان سلیمی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ،  با اشاره به  اهمیت بومی سازی فعالیت های قرآنی،گفت: برنامه‌های قرآنی باید پویا باشند و نیاز و اقتضا فرهنگ و اجتماع را در نظر بگیرند.

 

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه ،افزود: در برنامه‌ها و آموزش‌های قرآنی شاهد این هستیم که تنها افراد خاصی که قرآنی هستند، حضور دارند و این جلسات مورد استقبال عموم مردم نیست؛ لذا فعالان قرآنی باید الگویی را ارائه دهند تا جذب عمومی نیز اتفاق بیفتد.

 

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی و تعیین اولویت‌های قرآنی در استان به‌منظور بررسی و هماهنگی فعالیت‌های قرآنی ضروری است.

 

سلیمی، تصریح  کرد: همزمان با ایام ماه محرم دوره‌های آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن توسط مؤسسات قرآنی تا پایان ماه محرم ادامه و برنامه‌های قرآنی ویژه نونهالان، تهیه کلیپ جمع‌خوانی زیارت عاشورا، اجرای نشست‌هایی با موضوع ترویج فرهنگ قرآنی و عاشورایی، اجرای برنامه‌های قرآنی ماه محرم در فضای مجازی و ختم قرآن توسط خانواده‌های متعلمین قرآنی و نثار و هدیه آن به روح مطهر شهدا نیز در حال برگزاری است.

 

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه، اظهار کرد:بومی‌سازی فعالیت‌های قرآنی مشکلات فعالان قرآن را تا حدودی رفع می‌کند.

کد خبر 1205047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha