آزمون دریافت کد تبلیغ کشوری در دانشگاه ‌ها در استان فارس برگزار شد

حجت الاسلام مهدوی گفت: آزمون دریافت کد تبلیغ کشوری در دانشگاه ‌ها در استان فارس با هدف جذب و گزینش مبلغین توانمند برای فعالیت در دانشگاه های استان فارس برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمد مهدوی»، امروز (شنبه 22 مرداد) از برگزاری آزمون دریافت کد تبلیغ کشوری در دانشگاه ‌ها در استان فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: هدف از برگزاری این آزمون، جذب و گزینش مبلغین توانمند برای فعالیت در دانشگاه های استان فارس بوده است.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: سازمان دهی در عرصه تبلیغ دینی اهمیت زیادی دارد و این آزمون کتبی در استان فارس به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ ها، مرکز مددکاری و تبلیغ دینی نهاد رهبری در دانشگاه‌ علوم پزشکی شیراز و نهاد رهبری دانشگاه شیراز و با حضور مبلغین توانمند و فعال فارس با هدف بهره‌ گیری از ظرفیت تبلیغی و فرهنگی برای دانشگاه‌ ها، برگزار شده است.

وی اضافه کرد: شرکت کنندگان در این آزمون، 150 مبلغ خانم و آقای فعال حوزه‌ های علمیه فارس بودند که تحصیلات سطح ۲ و سه را به اتمام رسانده اند و آزمون همزمان در شیراز، فسا، گراش و آباده برگزار شد.

حجت الاسلام مهدوی تاکید کرد: مبلغین دینی در بهبود سبک زندگی اجتماعی و فردی مردم و به ویژه جامعه دانشگاهی نقش موثری دارند و اخذ نمره قبولی و مصاحبه حضوری و دریافت کد تبلیغ در دانشگاه‌ ها برای مبلغانی که قصد فعالیت در دانشگاه ها را دارند یک امتیاز است.

وی تصریح کرد: عرصه تبلیغ در دانشگاه ها به مبلغین توانمند نیاز دارد که موجب می شود دانشگاه‌ ها و مراکز علمی رنگ و بوی دینی‌ تری داشته باشند.

کد خبر 1205127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha