آمادگی دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه

محمدی از آمادگی دانشگاه علوم پزشکی برای خدمات‌ رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه خبر داد و گفت: بیمارستان‌های آبادان و خرمشهر نیز آمادگی لازم برای خدمات‌رسانی به صورت پشتیبان مرکز شلمچه را دارا هستند.

«سید محمد محمدی» ظهر امروز (شنبه ۲۲ مرداد) در حاشیه جلسه ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: در جلسه امروز ستاد اربعین این دانشگاه هماهنگی‌های لازم را بررسی کردیم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه کارهای عمرانی مرکز بهداشتی، درمانی شلمچه در نزدیکی پایانه مرزی به پایان رسیده است افزود: از روزهای آینده در مسیر تجهیز این مرکز قرار می‌گیریم و فضابندی برای ویزیت بیماران، بستری موقت و خدمات‌دهی به زائران حسینی انجام خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: محل پشتیبانی و اسکان نیروهای اورژانس و نیروهای بهداشت نیز  در پایانه و مرز مشخص شده است.

 

محمدی از آمادگی دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه خبر داد و اضافه کرد: بیمارستان‌های آبادان و خرمشهر نیز آمادگی لازم برای خدمات‌رسانی به صورت پشتیبان مرکز شلمچه را دارا هستند.

 

وی یاد آور شد: داروها و تجهیزات لازم برای پیاده‌روی اربعین پیش‌رو خریداری شده و کارها به نحوی پیش می‌رود که از ۱۲ شهریور تا پایان شهریور آماده هستیم که پذیرای زائران سید و سالار شهیدان باشیم.

 

کد خبر 1205141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha