منطقه ویژه اقتصادی شیراز در واگذاری زمین از شرکت‌ های دانش ‌بنیان حمایت می کند

طیبی گفت: منطقه ویژه اقتصادی شیراز برای حمایت از شرکت‌ های دانش ‌بنیان، واگذاری زمین با تخفیف ۲۰ تا ۲۵ درصدی به شرکت های دانش بنیان را در دستور کار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «نادر طیبی»، امروز (شنبه 22 مرداد) در جلسه کمیسیون تخصصی انرژی، محیط زیست، صنایع پالایشی و پتروشیمی اتاق بازرگانی فارس که با موضوع معرفی مرکز نوآوری و فناوری صنعت گاز برگزار شد، گفت: توجه کردن به طرح منطقه ویژه گاز در فارس با هدف عملیاتی شدن طرح با همکاری شرکت ملی گاز، بخش خصوصی و متخصصان، مشارکت منطقه ویژه اقتصادی و ورود مجموعه های تخصصی موجب کمک به ارائه خدمات بهتر به فعالان حوزه نفت و گاز برای استان و کشور خواهد شد.

عضو اتاق بازرگانی فارس افزود: شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه انرژی به خصوص در زمینه گاز باید در این راستا مورد توجه قرار بگیرند زیرا حضور این شرکت ها در کنار صنایع بزرگ در استان فارس لازم است.

وی اضافه کرد: انعقاد تفاهم نامه با فعالیت شرکت های دانش بنیان و فناور در استان برای پیشبرد منطقه ویژه انرژی گاز ضروری است و منطقه ویژه اقتصادی، مشوق ها و تسهیلاتی برای حمایت از این شرکت های فناور در نظر دارد. 

طیبی تاکید کرد: برای هماهنگی و پیشبرد مرکز نوآوری و فناوری صنعت گاز شرکت گاز استان فارس باید دفتر مشترکی برای برگزاری جلسات ماهیانه تشکیل شود.

وی اعلام کرد: منطقه ویژه اقتصادی شیراز برای حمایت از شرکت‌ های دانش ‌بنیان، واگذاری زمین با تخفیف 20 تا 25 درصدی به شرکت های دانش بنیان را در دستور کار دارد.

کد خبر 1205145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha