اتمام پروژه‌های نیمه تمام اولویت شهرداری رشت؛ افتتاح فاز نخست پارک لاکان در آینده‌ نزدیک

خدمت بین دانا از افتتاح فاز نخست پروژه پارک ۵۰۰ هکتاری لاکان در آینده‌ای بسیار نزدیک خبر داد و گفت: اتمام پروژه‌های نیمه تمام اولویت اصلی شهرداری رشت تا پایان سال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «‌مجتبی خدمت بین دانا» امروز (شنبه، ۲۲ مرداد) در برنامه نشست خبری با خبرنگاران و تجلیل از اصحاب رسانه اظهار داشت: قبل از هر چیز باید روز ۱۷ مرداد که با عنوان سالروز شهادت محمود صارمی به روز خبرنگار در تقویم ملی به ثبت رسیده است را تبریک و تهنیت عرض کنم زیرا فعالان رسانه‌ای و خبرنگاران واقعا جهادگونه در این میدان فعالیت می‌کنند.

 

سرپرست شهرداری رشت با بیان اینکه امسال همزمانی روز تجلیل از خبرنگاران با عاشورای حسینی(ع) مسئولیت الهی پیام‌آوری خبرنگاران و فعالان رسانه را به اثبات رساند عنوان کرد: بدون شک علت ماندگاری قیام خون بر شمشیر مدیون جانفشانی‌های حضرت امام سجاد(ع) و حضرت زینب کبری(س) این روایان صدیق صحرای کربلا بوده است.

 

خدمت بین دانا با تاکید بر اینکه در واقعه عاشورا روایت‌گری و جهاد تبیین حضرت امام سجاد(ع) و زینب (س) در روشنگری این واقعه عظیم تاریخی بسیار اثرگذار بوده است افزود: امروز نیز در جنگ نرم و در جنگ روایت‌ها نقش مؤثر خبرنگاران برای پاسداشت ولایت فقیه و انقلاب اسلامی نه تنها قابل انکار نیست بلکه این نقش امروزه بسیار حیاتی تر از هر زمان دیگری است.
 
وی در ادامه به مهم‌ترین اقدامات شهرداری رشت به ویژه در یک ماه اخیر اشاره کرد و یادآور شد: شهرداری رشت برای نیل به چشم اندازهای از پیش تعیین شده خود و رساندن دوباره این شهر به مقام اولین ها، برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی تدوین کرده است.

 

سرپرست شهرداری رشت از تعریف پروژه‌های عمرانی متعدد در حوزه‌هایی نظیر پسماند، بازگشایی معابر و نظایر اینها خبر داد و اضافه کرد: شهرداری رشت هم‌اینک یکسری پروژه در حال اجرا دارد و تلاش می‌کند با مشارکت و راهبردی شورای شهر گامی مؤثر در حوزه‌های عمرانی، مدیریت پسماند، آبادانی، توسعه و سرمایه‌گذاری، ساخت و ساز و افزایش سرانه فضای سبز بردارد.

 

خدمت بین دانا اتمام پروژه‌های نیمه تمام را اولویت اصلی شهرداری رشت تا پایان سال اعلام کرد و بیان داشت: رایزنی گسترده برای جذب حداکثری اعتبارات ملی، زمینه‌سازی برای افتتاح فاز نخست پروژه پارک ۵۰۰ هکتاری لاکان در آینده‌ای بسیار نزدیک، تملک محور اقتصاد و بازگشایی سرگل به سعدی تا پایان سال از جمله این اولویت‌ها محسوب می‌شوند.

 

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و حمایت‌های اثرگذار شورای شهر رشت این همدلی را زمینه‌ساز توسعه شهر رشت دانست و خاطرنشان کرد: تامین منابع مالی برای پیشبرد سریعتر پروژه‌های بازگشایی و تسریع در عملیات بهبود آسفالت و پروژه بزرگ رینگ ۹۰ متری تنها گوشه‌ای از تلاشهای جهادی مدیران شهرداری رشت برای ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان عزیز است.

 

کد خبر 1205151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha