مدیریت شهری رشت همت خود را برای جبران عقب ماندگی‌ها به کار گرفته است

واثق کارگرنیا انتقادات خبرنگاران و اصحاب رسانه استان گیلان نسبت به عملکرد شورا و شهرداری رشت را وارد دانست و گفت: مدیریت شهری رشت همت خود را برای جبران عقب ماندگی‌ها به کار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «‌محمد حسین واثق کارگرنیا» امروز (شنبه، ۲۲ مرداد) در نشست خبری با خبرنگاران و تجلیل از اصحاب رسانه اظهار داشت: برای پیگیری امورات و مطالبات خبرنگاران و فعالان رسانه رایزنی‌هایی را با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان انجام دادیم. 

 

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه در این رایزنی‌ها صحبت‌هایی درباره ساماندهی وضعیت خبرنگاران انجام گرفت تصریح کرد: خبرنگاران قشری زحمتکش هستند که دغدغه‌های بسیار زیادی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، شغلی و معیشتی دارند و امیدوارم این پیگیری‌ها نتایج خوبی را برای این قشر به ارمغان بیاورد.

 

واثق کارگرنیا انتقادات خبرنگاران و اصحاب رسانه استان گیلان نسبت به عملکرد شورا و شهرداری رشت را وارد دانست و با تاکید بر اینکه بسیاری از مسائل مطرح شده از سوی رسانه‌ها همان حرف و مطالبات مردم است اذعان کرد: متاسفانه و به دلایل متعددی شهرداری و شورای شهر رشت در یکسال اخیر نتوانست به وعده‌های خود جامه عمل بپوشاند با این حال مدیریت شهری همت خود را برای جبران عقب ماندگی‌ها به کار گرفته است.


* مسئله معیشت و رفاه اجتماعی خبرنگاران حل نشده است
«علیرضا تاج شهرستانی» نیز در این مراسم ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران و فعالان رسانه یادآور شد: تقارن روز خبرنگار و عاشورای حسینی را گرامی می‌داریم و امیدواریم خبرنگاران به رسالت خطیر خود عمل کنند.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای رشت با تاکید بر اینکه خبرنگاران سربازان عرصه فرهنگ در جامعه هستند اذعان کرد: خبرنگاران نه تنها در ایران اسلامی بلکه در همه جای دنیا مقام و جایگاهی بسیار ویژه دارند از طرفی متاسفیم که هنوز نتوانستیم مسئله معیشت و رفاه اجتماعی خبرنگاران را حل و فصل کنیم.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای رشت در پایان تقدیر از زحمات خبرنگاران را یک ارزش برای همه دستگاه‌ها و نهادها دانست و خاطرنشان کرد: در کنار خبرنگاران متعهد و متخصص عده‌ای را مشاهده می‌کنیم که تنها به دنبال جایگاه اجتماعی و سو استفاده از موقعیت خبرنگاری هستند بنابراین باید مراقب ورود افراد نااهل به این عرصه خطیر باشیم.

کد خبر 1205152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha