نصیرالاسلامی: توزیع ۱۰ هزار پرس غذای نذری در قالب سوگواره بصیرت عاشورایی

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی گفت: ۱۰ هزار پرس غذای نذری در روز عاشورای حسینی در قالب سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.

حجت‌الاسلام «عباس نصیرالاسلامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: سوگواره بصیرت عاشورایی در دهه نخست ماه محرم با اجرای برنامه های مختلف از جمله سیاه پوش کردن بقاع متبرکه، برنامه های عزاداری دهه نخست، نماز ظهر عاشورا، ویژه برنامه روز عاشورا و تاسوعا و برنامه شام غریبان حسینی در ۴۵ بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برپایی کاروان های عزاداری و برنامه چهارپایه خوانی و تعزیه خوانی از جمله برنامه های اجرا شده در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

 

وی ادامه داد: سوگواره بصیرت عاشورایی از تاریخ هشتم مرداد ماه لغایت پنجم مهرماه 1401 (مطابق با اول محرم لغایت آخر صفر) در ۴۵ بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد در سه سطح برگزار می شود.

 

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی در پایان با اشاره به اینکه ۲۲۵ بقعه متبرکه در سامانه جامع بانک مدیریت اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت شده است، گفت: وقف برای اشتغال و ازدواج جوانان و وقف برای کمک به نیازمندان از نیازهای روز در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

کد خبر 1205153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha